پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 181988
زيباترين سلفي‌هاي يک آقازاده+تصاوير
تاریخ انتشار : 1394/04/07 09:51:10
نمایش : 3775
عکس‌هاي سلفي نيز اين روزها رواج بسياري يافته و هرکسي در گوشه‌اي از فضاي مجازي اگر تمايلي به انتشار تصاوير خود داشته باشد، اين نوع عکس بخش قابل توجهي از اين تصاوير را به خود اختصاص مي‌دهد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، شهيد «جهاد مغنيه» فرزند فرمانده قهرمان حزب‌الله لبنان است، او چندي پيش به همراه چند تن از اعضاي حزب الله لبنان و يک فرمانده ايراني در جريان يک حمله موشکي از جانب رژيم صهيونيستي به شهادت رسيدند. بخشي از شهرت جهاد به خاطر پدرش عماد مغنيه است. اين فرزند در خانواده‌اي رشد پيدا کرده است که اعضاي بسياري از آن در راه مقاومت اسلامي نقش ارزنده‌اي ايفا کرده‌ و در همين مسير نيز به شهادت رسيده‌اند. مقاومت در اين خانواده سنت حسنه‌اي است که در خون پدران او نيز وجود داشته است.

«عماد فايز مغنيه» مشهور به "حاج رضوان" معاون جهادي حزب الله لبنان بود، عموي او حجت‌الاسلام و المسلمين جواد مغنيه از علما و برجستگان شيعه در لبنان است او در بهمن ماه 1386 در منطقه کفرسوسه سوريه به دنبال انفجار يک خودروي بمب‌گذاري شده، توسط سازمان‌هاي جاسوسي رژيم صهيونيستي به شهادت رسيد. از عماد مغنيه به عنوان مغز متفکر به اسارت در آوردن سربازان رژيم صهيونيستي در تابستان سال 1385 و همچنين فرمانده جنگ 33 روزه رزمندگان مقاومت اسلامي عليه تهاجم همه جانبه اسرائيل نامبرده مي‌شود. سيد حسن نصرالله دبير کل حزب الله لبنان پس از شهادت مغنيه گفت: «خون حاج عماد مغنيه موجوديت اسرائيل را نابود مي کند». به اين ترتيب مردم دريافتند «حاج رضوان» همان رئيس شوراي جهادي و فرمانده نظامي مقاومت و عقل متفکري است که پيروزي هاي مقاومت را به ثمر مي‌نشاند، نصرالله از او تحت عنوان فرمانده دو پيروزي بزرگ ياد کرد. خانواده وي متشکل از پدر، مادر و جهاد و فؤاد دو برادر وي بود که هر دوي آنها قبل از شهيد عماد مغنيه به شهادت رسيدند و «جهاد» نيز به نام يکي از عموهاي خود که در يازدهم رمضان به شهادت رسيد، نام‌گذاري شد.

مادر اين شهيد بزرگوار در مورد رابطه او با دو برادر شهيدش يعني جهاد و فؤاد گفت: در سال 1982 جهاد براي مبارزان جنوب لبنان سلاح مي برد و به همين دليل نام او به فهرست افراد تحت تعقيب اسرائيل افزوده شد و ديگر به جنوب نرفت و در ماه مبارک رمضان همان سال در جريان تلاش براي بيرون آوردن اجساد و نجات مجروجان در منطقه بئر العبد (ضاحيه جنوبي) به شهادت رسيد. آن زمان منزل محمد حسين فضل الله از سوي شبه نظاميان جعجع هدف حمله هوايي قرار گرفت تا جايي که اين حمله که نيم ساعت ادامه داشت شهادت 90 نفر از جمله جهاد را به دنبال داشت  و خدا را سپاس که او نيز از بنيانگذاران  مقاومت و حاميان آن بود. اما شهيد فؤاد در مقابله با حمله صهيونيستي به شهرک کفرا در جنوب لبنان شرکت داشت در اين حمله «زهير شحاده» و «ديراني» برادر حاج مصطفي به شهادت رسيدند. اما فواد در اثر انفجار بسته انفجاري که اسرائيل در مقابل محل کار او در ضاحيه کار گذاشته بود، به فيض شهادت نائل شد.

رژيم صهيونيستي در سال 1996 طرح ترور رسمي و اعلام شده‌اي را برضد حاج عماد در بيروت به اجرا گذاشت که برادر وي فواد در آن عمليات تروريستي به شهادت رسيد.

شهيد جهاد مغنيه مدت‌هاست که به قهرمان نسل امروز بدل شده است، قهرماني که هنوز عکس‌هايش دست به دست مي‌چرخد و هنوز هم هرجا نامي از شهادت باشد، نام شهيد جوان حزب‌الله نيز در صدر آن مي‌درخشد. با وجود آنکه مدتي از شهادت او مي‌گذرد، هنوز صفحات بسياري در شبکه‌هاي مجازي به صورت خودجوش با نام او حيات دارند و تصاوير مختلفي از او را منتشر مي‌کنند.

عکس‌هاي سلفي نيز اين روزها رواج بسياري يافته و هرکسي در گوشه‌اي از فضاي مجازي اگر تمايلي به انتشار تصاوير خود داشته باشد، عکس‌هاي سلفي بخش قابل توجهي از اين تصاوير را به خود اختصاص مي‌دهد. شهيد جهاد مغنيه نيز مانند جوانان ديگر چندين عکس سلفي از خود به جا گذاشته  است. بخشي از اين عکس‌ها در ادامه مي‌آيد:

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html