پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 181956
پيشنهاد رسمي ۳ ساله ختافه به هافبک تيم ملي
تاریخ انتشار : 1394/04/04 09:50:33
نمایش : 1214
باشگاه ختافه اسپانيا به هافبک تيم ملي فوتبال ايران براي حضور در اين تيم پيشنهاد داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، باشگاه ختافه اسپانيا طي نامه‌اي رسمي امروز خواستار حضور سعيد عزت‌اللهي در تيم فوتبال اين باشگاه براي فصل آينده شد.

ختافه فصل گذشته لاليگاي اسپانيا را با عنوان پانزدهمي به پايان رساند.

بر همين اساس شنيده مي‌شود عزت‌‌اللهي از طريق مدير برنامه‌هاي خود خواستار ۳ هفته فرصت براي تصميم‌گيري در اين خصوص شده است، هرچند که باشگاه اسپانيايي درخواست کرده تا طي يک هفته آينده اين موضوع مشخص و تکليف قرارداد عزت‌اللهي با اين باشگاه اسپانيايي قطعي شود.

همچنين تيم اسپانيايي خواستار جذب عزت‌اللهي به مدت ۵ سال بود که اين مدت در نهايت به ۳ سال کاهش پيدا کرد تا در پايان اين مدت، سعيد در سن ۲۱ سالگي براي انتخاب تيم جديد دچار مشکل نشود.



علاوه بر ختافه تيم‌هاي ليگ برتري از کشورهاي نروژ، اتريش، آلمان، روسيه و ترکيه نيز خواستار جذب هافبک جوان تيم ملي هستند و در مورد تيم آلماني شنيده مي‌شود که در اين تيم در گذشته يک بازيکن مطرح ايراني بازي کرده است.

تيم ليگ برتري روسيه از تيم‌هاي مطرح اين کشور به شمار مي‌رود و با پيشنهاد مالي بالايي خواستار جذب هافبک دفاعي تيم ملي شده است که البته مدير برنامه‌هاي اين بازيکن اعلام کرده است اولويت سعيد در حال حاضر بازي کردن بوده و مسائل مالي در اولويت بعدي قرار دارد.

تيم ليگ برتري ترکيه‌اي نيز با تغيير مديريت مواجه شده و با آمدن يک مالک ميليارد در اين باشگاه و حضور يک مربي آلماني، قرار است با جذب ۱۴ بازيکن اين تيم براي فصل آينده به طور کل متحول شود.

سعيد عزت‌اللهي فصل گذشته را در باشگاه اتلتيکوي B سپري کرد که اين تيم به دسته پايين‌تر سقوط کرد. هافبک جوان تيم ملي تا پايان فصل با اين تيم قرارداد داشت.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html