پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 181948
سيد جلال بمب نقل و انتقالات استقلال را مي ترکاند؟!
تاریخ انتشار : 1394/04/03 11:08:43
نمایش : 2876
با حضور احتمالي رحمتي در استقلال، او قطعا پيشنهاد حضور سيدجلال را به مسئولان اين باشگاه خواهد داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، پرسپوليس و سيدجلال. همه از توافق صحبت مي‌کردند. بعد از گفتگوي کوتاه با سيدجلال، نژادفلاح از باشگاه بيرون آمد و خبر از جذب مدافعي داد که عادت ندارد به اين زودي‌ها تيم آينده‌اش را انتخاب کند.

بازگشت سيدجلال حسيني به پرسپوليس، حتي در حد شايعه و يک توافق شفاهي، موجي از خوشحالي را ميان هواداران پرسپوليس به‌وجود آورد. با اين پيش‌زمينه که پرسپوليس در آخرين فصل حضور سيدجلال در ليگ سيزدهم، عنوان بهترين خط دفاع ليگ را به دست آورد و رکوردي بي نظير را حتي در آسيا ثبت کرد.

همين رکورد و درخشش در بازي‌هاي تيم ملي، پاي سيدجلال را به آن سوي آب‌ها باز کرد. حسيني که به الاهلي رفته بود بعد از پايان قرارداد يک ساله اش، از اين تيم و ليگ ستارگان قطر جدا شد. مقصد او ليگ ايران بود اما تيمش را نمي‌شد حدس زد.


پرسپوليس با او مذاکره کرده. البته در دوره نژادفلاح. نمي‌توان اعتباري به اين مذاکره داد. مديري بوده، مذاکره کرده و از باشگاه رفته. مديران جديد اما خبري از سيدجلال نگرفته‌اند.


برانکو نيز همينطور! انگار مدافع ۳۴ ساله تيم ملي جايي در تفکرات برانکو ندارد. به همين خاطر هم هست که نه تماسي با او مي‌گيرند و نه در رسانه‌ها حرفي درباره‌اش مي‌زنند.


پرسپوليس سيدجلال را نمي‌خواهد. شايعه‌اي که فعلا جدي نشده و به نظر نمي‌رسد پرسپوليسي‌ها رسانه‌اي‌اش کنند. برانکو ليست مدافعان تيمش را به باشگاه داده و آنها را گلچين کرده است.


او محسن بنگر را حفظ خواهد کرد چون قرارداد يک ساله دارد و فصل قبل هم يکي از بهترين‌هاي پرسپوليس بود. يکي از بين نورمحمدي و اومانيا هم مي‌ماند. اومانيا را شايد به دليل شکايت نکردن در پرسپوليس نگه دارند. او برود رضا نورمحمدي مي‌ماند. بازيکني که سال‌هاست در پرسپوليس حضور دارد و در خط دفاعي اين تيم حسابي جا افتاده است.


خانزاده هم که قرارداد دارد و قطعا در پرسپوليس مي‌ماند. يک مدافع کروات به نام لوکا ماريچ هم قرار است جذب شود. مدافعي که مورد توجه برانکو قرار گرفته و از او به‌عنوان اولين خريد خارجي پرسپوليس در ليگ پانزدهم ياد مي‌شود.

در اين شرايط به نظر نمي‌رسد پرسپوليس که در ليگ قهرمانان آسيا هم حضور ندارد نياز به جذب يک مدافع ديگر داشته باشد. از طرفي هزينه‌اي که قرار است صرف بازگشت حسيني به پرسپوليس شود در خزانه باشگاه مي‌ماند.


حسيني که مشکل مالياتي‌اش مدت‌ها سوژه رسانه‌ها بود حالا حضور در پرسپوليس را دور از دسترس مي‌بيند. توافقي که گفته مي‌شد انجام شده اما از همان ابتدا هم مشخص بود که فقط در حد حرف است.

در اين شرايط سيدجلال مي‌تواند پيشنهادهاي ديگر خود را بررسي کند. پيشنهادهايي از سپاهان، تراکتورسازي و به تازگي استقلال.

سپاهان و سيدجلال شايد به نتيجه‌اي نرسند. دليلش هم توافق لئوناردو پادواني با اين باشگاه است. مدافع نفت تهران که پيش‌تر در فولاد شاگرد فرکي بوده و مورد تاييد اين مربي است.


مي‌ماند تراکتورسازي و استقلال. تراکتورسازي نياز مبرمي به جذب يک مدافع باتجربه دارد. فصل قبل، پاشنه آشيل تراکتورسازي، خط دفاع بود. جايي که مدافعان مطمئني حضور نداشتند.

سيدجلال مي‌تواند اين مشکل را حل کند اما به نظر مي‌رسد او منتظر روشن شدن تکليف يکي از دوستان صميمي‌اش است. مهدي رحمتي اگر به تراکتورسازي برود سيدجلال هم همراه او به اين تيم مي‌رود.

در اين روزهاي اخير اما بحث حضور رحمتي در تبريز تقريبا منتفي شده. مسير اين دروازه‌بان به سمت استقلال کج شده. پس شايد به استقلال برود و پيراهن شماره يک اين تيم را به تن کند.

با حضور احتمالي رحمتي در استقلال، او قطعا پيشنهاد حضور سيدجلال را به مسئولان اين باشگاه خواهد داد. استقلال هم در خط دفاعي مشکلات بسياري دارد و براي پوشش اين نقاط ضعف چه بازيکني بهتر از حسيني.

رحمتي فصل قبل، وقتي با پيکان قرارداد بست به سيدجلال پيشنهاد بازي در اين تيم را داد اما حسيني به قطر رفت و الاهلي را انتخاب کرد.

سيدجلال قطعا يکي از بهترين مدافعان ايران است و البته همه تيم‌ها آرزوي جذبش را دارند. اگر ماجراي او و پرسپوليس منتفي شود و البته رحمتي به استقلال برود مي‌توان به حضور سيدجلال در پيراهن آبي اميدوار بود. بازيکني که نشان داده تصميم‌هاي خود را با احتياط مي‌گيرد اما اين بار شايد به استقلال برود و همراه رحمتي پيراهن آبي بپوشد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html