پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 181928
استقلال خانه توست، برگرد
تاریخ انتشار : 1394/04/02 10:43:25
نمایش : 1477
پرويز مظلومي سرمربي استقلال صبح ديروز با آندرانيک تيموريان هافبک دفاعي سابق آبي‌ها تماس گرفت. مظلومي قصد دارد در استقلال دوباره ستاره‌هاي اين تيم را گرد هم جمع کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، يكي از بزرگترين ضعف‌هاي استقلال در چند سال گذشته كوچ ستاره‌هاي اين تيم بود. آنها به دليل مشكلاتي كه با كادر فني داشتند، تصميم گرفتند از استقلال بروند اما مظلومي اميدوار است اين بازيكنان را دوباره بازگرداند. آندرانيك تيموريان هافبك دفاعي استقلال بازيكني بود كه فصل گذشته با امير قلعه‌نويي و اطرافيانش مشكلات زيادي داشت.

او در پايان نيم‌فصل اول تصميم گرفت استقلال را ترك كند و به تراكتورسازي برود. تيموريان البته پس از ترك استقلال گفت دوست داشت در اين تيم بماند اما به خاطر رفتارهايي كه ديد، از جمع استقلالي‌ها جدا شد. تيموريان با درخشش در جام ملت‌ها و همين‌طور با عملكرد بسيار خوبي كه در تراكتورسازي داشت، نشان داد مشكلش در استقلال چه بوده است. حالا مظلومي قصد دارد آندو را به استقلال بازگرداند.

اين بازيكن تا چند وقت پيش مي‌گفت به هيچ‌وجه به اين باشگاه برنمي‌گردد چرا كه مملو از مشكلات ريز و درشت است و ترجيح مي‌دهد حداقل جايي باشد كه از نظر مالي او را اذيت نكنند اما مظلومي قصد دارد به هر شكلي كه شده تيموريان را به استقلال بياورد و فصل بعد دوباره از او استفاده كند. آندو البته در اين تماس تلفني به مظلومي گفت كه پيشنهادهايي دارد و پيشنهاد باشگاه استقلال را هم بررسي خواهد كرد. مظلومي رو به او گفت: «استقلال خانه توست، برگرد. شرايط عوض شده است.»
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html