پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 181850
بازارچه نقل و انتقالات ليگ برتر فوتبال
تاریخ انتشار : 1394/03/28 08:50:54
نمایش : 5386
فصل نقل و انتقالات ليگ برتر فوتبال مدتي که شروع شده اما تاکنون يک بازيکن هم قراردادي ثبت نکرده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، برخي از تيم‌هاي ليگ برتر فعاليت‌شان را در فصل نقل و انتقالات شروع کردند و گمانه زني‌هاي زيادي در مورد ليست ورودي و خروجي تيم‌ها مطرح شده که در ادامه از نظر خواهيم گذراند.

***سيد جلال حسيني اولين خريد سرخپوشان

تيم فوتبال پرسپوليس بالاخره از بلاتکليفي خارج و اعضاي هيات مديره جديد اين تيم بعد از مدتي معرفي شد.

جعفر کاشاني، محمد زاد مهر، حسين عبدي، علي اکبر طاهري و حميد رضا گرشابي از سوي نصراله سجادي معاون توسعه وزارت ورزش و جوانان به عنوان اعضاي هيات مديره جديد تيم فوتبال پرسپوليس انتخاب شدند.

علي اکبر طاهري هم گزينه مدير عاملي باشگاه پرسپوليس است به هر حال اعضاي هيات مديره جديد تيم فوتبال پرسپوليس قرار است مدير عامل اين تيم را طي چند روز آينده انتخاب کنند.

گفتني است: اسپانسر تيم فوتبال پرسپوليس هم از طريق مزايده انتخاب مي‌شود.

توافق با سيد جلال حسيني نخستين اقدام نژاد فلاح در فصل نقل و انتقالات بود که اين مدافع ملي ‌پوش قرار است بعد از بازگشت به ايران قرار دادش را با باشگاه پرسپوليس به ثبت برساند.

گفته مي‌شود: سوشا مکاني در پرسپوليس مي‌ماند اما برانکو به دنبال جذب يک گلر خارجي است.

سيد جلال حسيني هم در ابتدا مد نظر برانکو نبود اما وي بعد از مدتي خواهان عقد قرارداد با مدافع ملي پوش شد.

مهرداد جماعتي مدنظر برانکو در سمت چپ خط دفاعي است اگر سرخپوشان با اين بازيکن به توافق نرسند ميثم مجيدي را براي اين پست در نظر دارند و به سراغ اين بازيکن مي‌روند .

رامين رضاييان در فهرست عليرضا منصوريان و استقلال هم قرار دارد اما وي گفته دلش مي‌خواهد به پرسپوليس برود رضاييان از سپاهان هم پيشنهاد دارد.

نور الهي به علت عمل جراحي کتفش به مدت ۵ يا۶ هفته ابتداي ليگ پانزدهم را از دست مي‌دهد بر اين اساس تيم پرسپوليس قصد دارد که يک هافبک دفاعي خارجي جذب کند تا کمبودي در اين پست نداشته باشد.

آمار گلزني خط حمله پرسپوليس در ليگ پانزدهم پايين بود بر اين اساس برانکو به دنبال تقويت خط حمله تيمش است بر اين اساس گفته مي‌شود ادينيهو، جواهير سوکاي ، قوچان نژاد، مسعود شجاعي، جابر انصاري و يک مهاجم اهل کرواسي بازيکنان مد نظر برانکو در خط حمله پرسپوليس هستند.

همچنين مهدي طارمي که حضورش در القادسيه‌ کويت منتفي شد همچنان يکي از گزينه‌هاي برانکو در خط حمله پرسپوليس است و اين سرمربي بر حفظ طارمي تاکيد کرده است.

عليرضا عزتي هم يکي از گزينه‌هاي مد نظر سرخپوشان براي فصل جديد است.

بر طبق شنيده‌ها، برانکو سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس ۹ بازيکن را براي فصل بعد نمي‌خواهد گابريل، اومانيا، تادئو، همامي، جعفرپور، اسماعيل زاده، دغاغله، عباس زاده و صادقيان بازيکناني هستند که در ليست مازاد سرخپوشان قرار دارند.

به هر حال با جدايي گابريل، تادئو و اومانيا سه بازيکن خارجي ديگر جايگزين اين بازيکنان مي‌شوند.

محمد رضا خانزاده هم هنوز وضعيتش براي فصل بعد مشخص نيست.

در حاليکه گفته مي‌شد محمد نوري با عقد قرار داد يکساله و با مبلغ ۵۰۰ هزار دلار به تيم مسيمير‌ قطر پيوسته است اما با اين همه يکي از نزديکان نوري بيان کرده که وي هنوز قرار دادي با تيم قطري نبسته است.

گفته مي‌شود: مدير برنامه‌هاي محمد نوري هم هفته آينده راهي قطر مي‌شود تا وضعيت نهايي کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس مشخص شود.

*** قلعه‌نويي در آستانه بازگشت به استقلال

تيم فوتبال استپلال هم بالاخره اعضاي هيات مديره جديدش انتخاب شدند و قرار است که اين اعضا، مدير عامل و سرمربي جديد را معرفي کنند همچنين اسپانسر تيم فوتبال استقلال از طريق مزايده انتخاب مي‌شود.

گفته مي‌شود حضور منصوريان روي نيمکت استقلال منتفي شده است و وي تصميم گرفته تا پايان قرار دادش در تيم نفت تهران بماند همچنين منصوريان در بيانيه‌اي قرار است همه حرفهاي‌ خود را بيان کند.

بر طبق شنيده‌ها برخي از اعضاي هيات مديره استقلال موافقت خود را براي ابقاي قلعه‌نويي اعلام کردند طبق شنيده‌ها آبي پوشان پايتخت ۴ گزينه خارجي را براي هدايت تيمشان در نظر دارند که ايگور استيماچ از شانس بيشتري براي سرمربيگري آبي پوشان برخوردار است.

همچنين گفته مي‌شود پرويز مظلومي هم در بين گزينه‌هاي داخلي بيشترين شانس را براي هدايت آبي‌پوشان برخوردار است.

اگر علي منصوريان سرمربي استقلال مي‌شد آن وقت امير حسين صادقي، آرش برهاني، ميلاد نوري، هاشم بيک زاده، ميلاد سليمان فلاح و فروزان جايي در اين تيم در فصل آينده نداشتند.

همچنين در ليست خريد منصوريان لوسيانو ادينهو، جابر انصاري، لئوناردو پادواني، رامين رضاييان، وحيد اميري، ايمان مبعلي و سيد مهدي رحمتي ديده مي‌شدند.

شنيده‌ها حاکي از آن است که امير حسين صادقي فصل بعد به تيم فولاد خوزستان مي‌پيوندد به هر حال تکليف سرمربي استقلال بايد مشخص شود تا در ليست مازاد و خريد اين تيم از سوي سرمربي اعلام شود.

گفته مي‌شود: ميلاد فخر الديني يک سال ديگر با استقلال قرار داد دارد اما اين بازيکن مورد توجه سه تيم ليگ برتري قرار گرفته است پرسپوليس، سپاهان و تراکتور سازي با اين بازيکن مذاکره کردند.

گفته مي‌شود: يکي از تيم‌هاي ليگ ستارگان قطر خواهان سجاد شهباز زاده مهاجم استقلال شده است.

همچنين هاشم بيک زاده هم مطرح کرده است که چند پيشنهاد از تيم‌هاي خارجي دارد

*** تراکتور سازي در پي جذب بهترين‌هاي ليگ

تيم فوتبال تراکتور سازي هم فعاليتش را در فصل نقل و انتقالات شروع کرده است.

گفته مي‌شود: عيسي اندوي ، حامد لک، مهدي کياني، محسن دليرو، حبيب گرداني در ليست مازاد تراکتور سازان قرار دارند چند بازيکن ديگر مثل مير هاني هاشمي ، شهريار شيروند و مهرداد بايرامي هم احتمالا از اين تيم جدا مي‌شوند.

طبق شنيده‌ها سيد مهدي رحمتي، عليرضا بيرانوند ، مهدي شريفي پريرا و هاشم بيگ زاده جزو بازيکنان مد نظر تراکتورسازي براي فصل بعد هستند.

وضعيت علي حمودي،‌سينا عشوري و شجاع خليل زاده بازيکن سرباز هم هنوز در تيم تراکتورسازي مشخص نيستند سروش رفيعي، سروش سعيدي و بختيار رحماني هم به احتمال زياد سربازيشان را در تيم تراکتورسازي فصل آينده خواهند گذراند.

وضعيت فرشاد احمد زاده هنوز مشخص نيست اما مسئولان تراکتورسازي قصد دارند رضايت سرخپوشان را براي حفظ اين بازيکن جلب کنند.

*** بازيکن سرخابي در تير رس زردپوشان اصفهاني

زردپوشان اصفهاني قصد دارند که شالکه اصلي شان را حفظ و چند بازيکن هم براي تقويت تيمشان جذب کنند.

جواهير سوکاي و ماريو يسوس از تيم فوتبال سپاهان جدا شدند.

احسان حاج صفي تا موقعي که پيشنهاد خارجي نداشته باشد در تيم سپاهان مي ماند چرا که خودش هم دوست دارد در اين تيم بماند.

فرکي هم اعلام کرده که اجازه جدايي به خلعتبري و شريفي را نمي‌دهد همچنين رحمان احمدي پيشنهاد يک تيم ترکيه اي را تکذيب کرد.

لئوناردو ياداوني که در فولاد زير نظر فرکي بازبي مي کرد يکي از گزينه هاي مد نظر سرمربي سپاهان براي فصل بعد است، گابريل، سيد مهدي رحمتي، هاشم بيگ زاده و ميلاد فخرالديني بازيکن مد نظر فرکي براي فصل بعد هستند.

*** منصوريان در نفت ماندني شد

تيم فوتبال تهران براي اينکه از رقبايش در فصل نقل و انتقالات عقب نيافتد فعاليتش را در بازار نقل و انتقالات شروع کرده است.

حضور منصوريان روي نيمکت نفت تهران باري فص بلعد قطعي شده است براين اساس کميته نقل و انتقالات منصور قنبرزاده هم قرار است با مدير برنامه پادواني مذاکره کنند تا وضعيت اين بازيکن هم مشخص شود.

عليرضا عزتي هم احتمال دارد از تيم نفت تهران جدا شود.

تيم نفت تهران مذاکره‌اش را با بازيکنان مد نظر منصوريان آغاز کرده و گفته مي شود از بين ۵ بازيکن مد نظر منصوريان با ۳ بازيکن توافقات نهايي صورت گرفته است.

دکمن بازيکن هلندي نفت تهران با اين تيم تسويه حساب کرد همچنين ديويد ويکروم به شرط ايده آل بودن وضعيت جسماني‌اش فصل آينده در تيم نفت مي ماند در غير اينصورت اين بازيکن هم از اين تيم جدا مي شود.

*** حفظ بازيکن استراتژي ذوبي‌ها

در حاليکه گفته مي شود قاسم دهنوي، کاوه رضايي، قاسم حدادي فر و کارلوس سانتوس از تيم فوتبال ذوب آهن جدا مي شوند اما آذري مدير عامل ذوب آهن اين موضوع را تکذيب کرد.

همچنين گفته مي شود استراتژي تيم فوتبال ذوب آهن حفظ بازيکنان قهرمانان در فصل گذشته است در حاليکه گفته مي شد که قاسم حدادي فر خواهان گذاشتن بندي در قراردادش شده تا هر وقت که از يک تيم عربي پيشنهاد داشت از ذوب آهن جدا شود اما وي اين موضوع را تکذيب و بيان کرد که قراردادش را با ذوب آهن تهديد مي کند.

به هر حال ذوب آهن اولين تيمي است که برنامه تفريحي و اردويي خود را مشخص کرده است اين تيم قرار است اردوي هشت روزه اي از تاريخ ۱۸ تير ماه در کمپ پلو کشور ترکيه آغاز کند و پس از دور روز تمرينات هوازي در اين کمپ ويژه اردوي شش روزه اي در کمپ باشگاه حرفه اي فنرباغچه برگزار خواهد کرد و در تاريخ ۲۰ تير ماه در ورزشگاه پلو با تيم اصلي فنرباغچه يک ديدار دوستانه برگزار مي کند و در تاريخ بيست و دون همين ماه با يک تيم از ليگ دو ترکيه بازي مي کند و در پايان تاريخ ۲۵ تير ماه با يکي از تيمهاي ليگ برتري و معروف کشور که در زمان خود اعلام مي شود بازي سوم خود را در اردوي هشت روزه برگزار خواهد کرد.

گفتني است: تمرينات ذوب آهن هم ۳۰ خرداد ماه در ورزشگاه ملت زير نظر گل محمدي آغاز مي شود.

*** فعاليت گسترده گسترش فولاد در بازار نقل و انتقالات

تيم فوتبال گسترش فولاد پس از توافق نهايي با فراز کمالوند فعاليتش را در فصل نقل و انتقالات شروع کرد، اين تيم با مرتضي اسد و اميد نظامي پور توافقات نهايي را انجام داد مگنو باتيستا بازيکن برزيلي هم قبل از ترک کشور با مسئولان گسترش فولاد به توافقات نهايي دست يافت.

به هر حال فراز کمالوند سرمربي تيم فوتبال گسترش فولاد بازيکن همچون مرتضي اسدي، مگنو باتيستا، اميد نظامي پور، ميثم نقي زاد،محسن درويشي، مصطفي اکرامي، محمد ابراهيمي، يوسف سيدي و لطيفي را براي فصل بعد مي خواهد.

سيد محسن حسيني هم علاقمند به با حضور در تيم فوتبال گسترش فولاد است.

هادي نوروزي، عباس زاده، حسين کريمي، زينالي، ايمان موسوي، ابوالفضل ابراهيمي، رشيد مظاهري و مهدي کياني بازيکن مد نظر گسترش فولاد هستند.

*** ويسي در استقلال خوزستان مي ماند

مسئول استقلال خوزستان هم با ويسي به توافقات اوليه رسيدند و به احتمال زياد امشب ويسي قراردادش را با اين تيم اهوازي تمديد مي کند.

لامين دياوارا، مجيد حيدري و ايمان باصفا هم از استقلال خوزستان جدا شدند.

عليرضا مرزبان هم در پديده ماندني شد و فصل بعد هم هدايت اين تيم مشهدي را بر عهده خواهد داشت رسول خطيبي هم سرمربي تيم فوتبال سياه جامگان شد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html