پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 181841
چند نفر يارانه نمي گيرند؟
تاریخ انتشار : 1394/03/27 09:51:02
نمایش : 3144
آنطور که رئيس مديريت و برنامه ريزي کابينه يازدهم اعلام کرده در خردادماه ۷۶ ميليون و ۵۷ هزار و ۴۳۰ نفر يارانه دريافت کرده‌اند که اين آمار در قياس با جمعيت ايران بيانگر تعداد يارانه بگيران است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمدباقر نوبخت سخنگوي دولت و رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي کشور روز قبل و در جمع خبرنگاران به بيان آماري جديد در ارتباط با تعداد يارانه بگيران در کشور پرداخت.

آنطور که نوبخت اعلام کرد در خردادماه ۷۶ ميليون و ۵۷ هزار و ۴۳۰ نفر يارانه ۴۵۵۰۰ توماني را دريافت کرده اند اين آمار در قياس با جمعيت کشور نشان ميدهد که چه تعداد از ايراني ها يارانه مي گيرند و چه تعداد يارانه را دريافت نمي کنند.

طبق اعلام مرکز آمار جمعيت ايران تا ساعت ۱۴:۴۲ روز سه شنبه ۲۶ خرداد ماه معادل ۷۸,۴۲۵,۴۴۵ نفر بوده است بنابراين در جديد ترين واريز يارانه‌اي سازمان هدفمندي يارانه‌ها ۲ ميليون و ۳۶۸ هزار و ۱۵ نفر يارانه دريافت نکرده اند.

اين درحالي است که سخنگوي دولت سال ۹۳ و بعد از اتمام دوره ثبت نام جديد از متقاضيان دريافت يارانه اعلام کرده بود که ۲ ميليون و ۴۰۰ هزار نفر از دريافت يارانه انصراف داده و حدود ۷۳ ميليون نفر ثبت نام کرده اند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html