پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 181832
پيام رهبر انقلاب در پي حماسه به ياد ماندني تشييع باشکوه ۲۷۰ شهيد دفاع مقدس
تاریخ انتشار : 1394/03/27 09:03:17
نمایش : 1361
در پي حماسه به ياد ماندني تشييع با شکوه ۲۷۰ شهيد گرانقدر دفاع مقدس حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي پيامي صادر کردند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در پي حماسه به ياد ماندني تشييع با شکوه 270 شهيد گرانقدر دفاع مقدس حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي پيامي به اين شرح صادر کردند.

بسم الله الرحمن الرحيم

صلوات و سلام خدا بر شهيدان عزيز که مشعل توحيد را با ايثار خود بر فراز ميهن اسلامي برافروختند. و صلوات و تحيات خدا بر شهيدان مظلوم غواص که با ظهور و حضور خود اين فروغ خاموش نشدني را مدد رساندند و پرچم يادهاي عزيز و گرانبها و ذخيره هاي معنوي امت را با شکوهي هر چه تمام تر در کشور برافراشتند. سلام بر دستهاي بسته و پيکرهاي ستم ديده شما و سلام بر ارواح طيبه و به رضوان الهي، بال گشوده شما. سلام بر شما که بار ديگر فضاي زندگي را معطر و جان زندگان را سيراب کرديد و سپاس بي پايان پروردگار حکيم و مهربان را که در لحظه هاي نياز اين ملت خداجوي و خداباور، بشارتهاي ترديد ناپذير را بر دلهاي بيدار نازل مي فرمايد و غبارها را مي زدايد. و سلام بر شما ملت بزرگ، وفادار، آگاه و مسئوليت پذير که خطاب لطيف الهي را به درستي مي شناسيد و مي نوشيد و پاسخ مي گوييد. حضور پرمضمون امروز شما در تشييع اين دردانه هاي به ميهن بازگشته يکي از به يادماندني ترين حوادث انقلاب است. رحمت خدا بر شما. و سپاس بي حد از خداي مالک دلها و سلام بي پايان بر حضرت بقيه الله روح فداه که صاحب اين ثروت عظيم است.
و السلام عليکم و رحمه الله و برکاته

سيد علي خامنه اي
بيست و ششم خرداد 1394.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html