پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 181781
ويژه برنامه‌هاي رمضاني شبکه سه
تاریخ انتشار : 1394/03/23 08:17:46
نمایش : 1921
در آستانه فرارسيدن ماه مبارک رمضان ويژه برنامه‌هاي گروه‌هاي مختلف شبکه سه سيما اعلام شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، گروه‌هاي معارف، اجتماعي و فيلم و سريال شبکه سه سيما به مناسبت نزديک شدن به ماه مبارک رمضان ويژه برنامه‌هاي خود را به اين شرح اعلام کرده‌اند:

مجموعه «دردسرهاي عظيم ۲» در ۲۶ قسمت ۴۰ دقيقه‌اي به کارگرداني برزو نيک‌نژاد و تهيه‌کنندگي مهران مهام کاري از گروه فيلم و سريال شبکه ۳ است که نگارش آن را عليرضا کاظمي‌پور و امير عربي عهده‌دار بوده‌اند.

در خلاصه داستان اين مجموعه آمده است: با پيدا شدن بچه‌اي در ماشين خانواده لطيف که براي مراسم خواستگاري از شهرستان به تهران مي‌آيند و دعوت از خانواده پدري بهار، لطيف و بهار بار ديگر براي ازدواج دچار دردسرهايي مي‌شوند. فرحان که خود را مديون کمک‌هاي لطيف و بهار مي‌داند سعي مي‌کند مشکلات پيش آمده براي آنها را حل و فصل کند اما...

بازيگراني چون مهدي ‌هاشمي، جواد عزتي، مهران رجبي، اميرغفارمنش، اشکان اشتياق، بهشاد شريفيان، محمد مهدي مطلبي، پرستو گلستاني، مريم سعادت، الناز حبيبي زهره فکورصبور، شهين تسليمي‌، صفا آقاجاني، حسين محب اهري، فريده سپاه منصور، مه لقا باقري و اميرحسين صديق در اين مجموعه نقش آفريني مي‌کنند.

اين سريال از پنجشنبه ۲۸ خرداد هر شب، ساعت ۲۱ پخش مي‌شود و بازپخش آن ساعت ۱۷:۳۰ روز بعد خواهد بود.

«ماه عسل» کاري از گروه اجتماعي شبکه سه سيما به تهيه‌کنندگي و اجراي احسان عليخاني است که در ۳۰ قسمت ۷۵ دقيقه‌اي ويژه افطار شبکه سه به صورت زنده روانه آنتن شبکه خواهد شد. اين ويژه برنامه گفتگو محور با موضوع بخشش در فضايي لطيف، انسانيت را در پرتو پيام‌هاي ديني، اخلاقي براي مخاطبان ارائه مي‌کند. مهمانان اين برنامه، از بين افرادي انتخاب شده‌اند که از لحاظ اجتماعي، فرهنگي، علمي‌ و... در شرايط خاص قرار دارند.

اين برنامه از چهارشنبه ۲۷ خرداد، هر شب ساعت ۱۹ روي آنتن شبکه قرار مي‌گيرد.

«ماه سپيد» جُنگي تابستانه به تهيه کنندگي محمد قنبري است که از اول ماه مبارک، هر شب بعد از خبر ۲۲ به صورت زنده روانه آنتن شبکه سه خواهد شد. اين برنامه با حضور هنرمندان در حوزه بازيگري، خوانندگي و ورزشکاران به همراه خانواده، داراي بخش‌هاي کارشناسي مذهبي در خصوص ازدواج آسان با حضور حجت الاسلام و المسلمين برمايي، گفتگو با زوج‌هاي موفق، بخشي طنزگونه به نام گفتگوي راديويي که به مشکلات ازدواج مي‌پردازدو... است.

مستند «زندگي زير پوست من» در ۲۶ قسمت ۴۵ دقيقه‌اي کاري از گروه اجتماعي شبکه سه سيماست که به بررسي ويژگي زندگي ايراني اسلامي‌ با رويکرد رزق حلال و کرامت انساني مي‌پردازد. اين مجموعه به تهيه کنندگي بهروز نوراني‌پور تهيه شده و از پنجشنبه ۲۸ خرداد، هر روز ساعت ۱۲ پخش مي‌شود.

«سفره‌هاي آسماني» به تهيه‌کنندگي سينا شريفي در ۳۰ قسمت ۱۰ دقيقه‌اي، سفره‌هاي اطعام محرومان و ايتام و همچنين خيرين در ماه مبارک رمضان در کل کشور را به تصوير مي‌کشد. اين برنامه نيز کاري از گروه اجتماعي شبکه سه است.

گروه فرهنگ و معارف اسلامي‌ شبکه سه سيما همزمان با برپايي نمايشگاه قران کريم در مصلي تهران ۳۰ برنامه ۲۰ دقيقه‌اي را به تهيه‌کنندگي حسن محمديان مفرد از ساعت ۱۸:۲۵ به صورت زنده و با اجراي بهزاد احمدي و قانعي روي آنتن مي‌برد.

ترتيل خواني قرآن کريم نيز به تهيه کنندگي سيد مصعب لواساني در ۳۰ برنامه ۷۵ دقيقه اي به صورت زنده و از ساعت ۱۴:۳۰ با حضور حجت الاسلام و المسلمين ابوالقاسمي‌ به عنوان کارشناس از اين شبکه پخش مي‌شود. اين برنامه جزخواني دسته جمعي قرآن مجيد را از حرم حضرت معصومه (س) پوشش مي‌دهد.

«بي تاب» عنوان برنامه ديگري از اين گروه است و داراي ۲ قسمت ۳۰ دقيقه‌اي است که در قالب توليدي مضمون شور و شوق مردم در استقبال از ماه رمضان و همچنين استقبال مردمي‌ از عيد فطر را به تصوير مي‌کشد.

«زمزمه عشق» به تهيه کنندگي‌ هادي آشتياني ۶ قسمت ۵ دقيقه‌اي را دربر مي‌گيرد و مداحي‌ها و نجواهاي مداحان اهل بيت از جمله سماواتي، ميرداماد و حداديان را در ايام سوگواري امام علي (ع) را پخش مي‌کند.

«ربنا» به تهيه کنندگي محمدرضا اسماعيلي به صورت توليدي اسماي الهي را در قالب گرافيکي با همراهي نجواهاي گروه‌هاي تواشيح در ۳۰ قسمت ۴ دقيقه‌اي در بر مي‌گيرد.

«سمت خدا» کاري از گروه معارف شبکه سه سيما به تهيه‌کنندگي سيد عبدالمجيد رکني نيز در ماه مبارک رمضان با اجراي نجم الدين شريعتي و با حضور کارشناساني چون حجج اسلام ميرباقري، رنجبر، فرحزاد، حسيني قمي‌ و ماندگاري، به بحث‌هايي با محوريت قرآن کريم خواهد پرداخت.

اين برنامه هر روز به جز پنجشنبه و جمعه‌ها ساعت ۱۳:۳۰ به صورت زنده روانه آنتن شبکه سه خواهد شد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html