پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 181748
احمدي مقدم به شايعات پايان داد
تاریخ انتشار : 1394/03/20 09:19:14
نمایش : 2137
سردار احمدي مقدم، در برنامه امشب در خصوص برخي شايعات پيرامون بازداشتش گفت: قاضي اطلاع رساني در مورد پرونده بنياد تعاون را ممنوع کرده است و نمي خواهم خيلي وارد اين موضوع شوم؛ خيلي‌ها تهديد کردند که پرونده را پيگيري نکنم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سردار اسماعيل احمدي‌مقدم در برنامه "امشب" که سه‌شنبه شب از شبکه اول سيما پخش شد، در پاسخ به مجري برنامه که به صراحت از وي پرسيد، «دوستان مي‌گفتند، شما در زندان هستيد»، اظهار کرد: در چهار ماه پايان تصدي ام به پرونده فساد اقتصادي در بنياد تعاون برخورديم.

 

وي با اشاره به فعاليت شرکت سرمايه‌گذاري قدر به عنوان يکي از زير مجموعه‌هاي بنياد تعاون افزود: اين شرکت نبايد جايي را اداره مي‌کرد زيرا شرکت سرمايه‌گذاري بود. ولي مشخص شد سهام خريداري مي‌کند و سرمايه‌گذاري زير ۵۰ درصد دارد. همچنين شرکت‌هايي را بيرون تاسيس کرد که اين خلاف بود و نبايد اين شرکت در دو طرف معامله يکي مي‌بود.

 

سردار احمدي مقدم ادامه داد: ما با مسئولان اين شرکت صحبت کرده و اعلام کرديم عملشان خلاف است و بايد اموال را برگردانيد ولي برايشان سودآور بوده و ده‌ها ميليارد تومان بايد سود مي‌دادند لذا دست از عمل خود بر نداشته و ما هم موضوع را به دستگاه قضايي ارجاع داديم.

 

فرمانده سابق ناجا گفت: وسط بررسي پرونده قاضي کنار رفت و قضيه مسکوت ماند و پس از آن شروع کردند به جوسازي و گفتند بنياد تعاون در حال ورشکستگي است و ما را تهديد کردند که فيلم تهيه کرده‌ايم تا مردم متوجه شوند و بر سر بانک قوامين سرازير شوند تا پول خود را از بانک خارج کنند.

 

وي با بيان اينکه آنها اذعان داشتند که فيلم را براي تهديد ما در شبکه‌هاي مجازي منتشر مي‌کنند، اضافه کرد: من از دادگاه نااميد شده بودم، لذا نزد رئيس قوه قضائيه رفتم.

 

به گزارش نسيم، احمدي‌مقدم ادامه داد: نامه‌اي نوشتم و به رئيس قوه قضائيه گفتم آن را بخوانيد، ايشان دقيق خواندند و گفتند مگر مي‌شود قاضي را وسط بررسي پرونده و انجام کار انتقال داد؟ اما به دستور ايشان پرونده را به قاضي ويژه بررسي ارسال کردند و پرونده نيز از دادسراي عمومي به نظامي ارجاع شد.

 

احمدي مقدم تصريح کرد: همان کساني که ما قبلا تهديد به انتشار فيلم کرده بودند، شايعه زنداني بودن من را منتشر کرده و به رسانه‌ها اطلاع دادند.

 

وي بيان کرد:  به دليل اينکه ادعا کرده بودند معامله با مجوز من بوده تا امروز دو بار قاضي پرونده نامه فرستاده و من مکتوب جواب دادم و منجر به احضار و زندان نشده است.

 

فرمانده سابق ناجا در پاسخ به سوال مجري که گفت «پسر و داماد شما چه نقشي در اين پرونده داشتند» تاکيد کرد: هيچ کدام نقشي نداشتند. من دو پسر دارم و دو دختر که يکي از پسرهايم دانشجو و ديگري دانش آموز دبيرستاني است. دو دخترم نيز متاهل‌اند و هيچ کدام شغل دولتي ندارند. پسرم که دانشجو است، کار وکالت مي‌کند و به او تاکيد کرده‌ام که وکالت دستگاه‌هاي دولتي را نپذيرد که نگويند رانت پدرش بوده است.

 

وي تصريح کرد: قبل از اينکه فرمانده بشوم به دفتر آقا رفتم و بيوگرافي خود و دارايي‌هايم را اعلام کردم. وقتي هم خدمتم به اتمام رسيد مجدد داراييم را اعلام کردم و هيچ فرقي با زمان قبل نداشت.

 

سردار احمدي مقدم تاکيد کرد: هر سه فرزندم مستاجرند و خانه‌هاي زير ۱۰۰ متر دارند و کار اقتصادي هم نداشته و فعاليت معمولي دارند.

 

سردار احمدي مقدم گفت:  از سخنگوي دستگاه قضا به دليل اينکه با قاطعيت گفته‌اند، موضوع انتشار خبر دستگيري‌ام قابل پيگيري محض است، تشکر مي‌کنم.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html