پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 181726
سنگ جديد غربي ها در مسير مذاکرات
تاریخ انتشار : 1394/03/19 10:21:26
نمایش : 1487
کشورهاي غربي که هر روز ساز تازه اي را در خصوص مذاکرات هسته اي کوک مي کنند در فاصله اندک باقي مانده تا زمان تعيين شده براي حصول توافق جامع، رسيدن به اين مرحله را به چراغ سبز آژانس مشروط کردند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اتحاديه اروپا اعلام کرده که اگر ايران خواهان توافقي هسته‌اي براي برچيده شدن تحريم‌ ها است بايد در خصوص تحقيقات معوق‌ مانده آژانس بين‌ المللي انرژي اتمي با آژانس همکاري کند.

آسوشيتدپرس با گزارش اين موضوع مي نويسد که اين مطلب در بيانيه‌ اي آمده که از سوي اتحاديه اروپا صادر شده و در نشست روز دوشنبه آژانس بين‌ المللي انرژي اتمي ارائه شده است.

به نوشته آسوشيتدپرس در اين بيانيه آمده‌ است که «ايران هرگونه کار بر روي جنگ‌ افزار هسته‌اي، يا علاقه به دستيابي به اين جنگ‌افزار، را رد مي‌کند و درخواست‌هاي آژانس بين‌المللي انرژي اتمي براي همکاري در زمينه تحقيقات مربوط به اين مسئله را نيز رد کرده‌ است.»

اين بيانيه همچنين مي‌ افزايد که «کامل شدن تحقيقات در مورد اين اتهامات، امري اساسي براي رسيدن به توافق هسته‌اي است و ايران بايد محدود شدن فعاليت‌هاي کنوني هسته‌اي خود را قبول کند.»

اين وضعيت در حالي است که روز گذشته «يوکيو آمانو» مدير کل آژانس، گزارش جديد خود درباره برنامه هسته اي ايران را منتشر کرد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html