پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 181724
واکنش آقاي ميلياردر به توقيف وديعه خريد پرسپوليس
تاریخ انتشار : 1394/03/19 10:13:53
نمایش : 1507
مالک شرکت استيل آذين توقيف پيش پرداخت را تکذيب کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حسين هدايتي در صحفه اينستاگرام خود نوشت:

سلام دوستان عزيزم،
امروز به محض بازگشت از سفر چند روزه ام به کوه و کمر و زيارت حضرت رضا(ع) که براى فکر کردن به اهلى شدن و توسل به حضرت، کمى طولانى هم شد، با خبر کذبى روبرو شدم که به جهت تنوير افکار عمومى چند نکته را عرض مي کنم:
اولاً گويا برخى دوستان اهلى نمى خواهند ما اهليت پيدا کنيم. اميدوارم به جاى دروغ و تهمت دعا کنند ما اهل شويم.
ثانياً خبر مخابره شده در رابطه با من و استيل آذين ايرانيان کذب محض است و تا جايى که مطلعم شرکت استيل آذين مشکلى بابت وصول طلب خود از سازمان خصوصى سازى ندارد و شايد هم وصول کرده باشد.
ثالثاً اين شرکت آنقدر دارايى دارد که اگر کسى از آن طلب کار باشد مى تواند براحتى طلب خود را وصول کند که البته ريالى يا دلارى بدهى نداشته و ندارد.
رابعاً دوستانمان در آن خبرگزارى وابسته به قشر دانشگاهى، با تمام ارادتى که به اين قشر فرهيخته دارم، ميدانند که ميان شخصيت حقيقى و حقوقى تفاوت وجود دارد و البته اگر راى از طرف دادگاهى بدوى صادر شده که ما از آن بى اطلاعيم، بايد تا صدور راى دادگاه تجديد نظر و قطعى از انتشار آن خوددارى کرد و انتشار اين خبر تخلف و قابل پيگرد قانونى است، هر چند که به تيم حقوقى بابت تنظيم شکايت از خبرگزارى ...در اين رابطه ماموريت داده شد.
خامساً دوستانى که قصد بازى با آبروى من را دارند نمى دانند آبرويى که خدا داده است با سياه نمايى و دروغ پردازى مخدوش نمى شود.
کماکان التماس دعا دارم براى اهليت يافتن. خداوندا عاقبت همه ما را ختم به خير بفرما
يا علي
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html