پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 181691
جذب دختران خواننده در يک دانشگاه
تاریخ انتشار : 1394/03/16 12:33:00
نمایش : 1344
چندي پيش تعدادي از دانشجويان در يکي از دانشگاه‌ ‌ها براي جذب خواننده از ميان بانوان اين دانشگاه، تعدادي اعلاميه توزيع کرده اند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در سالهاي اخير بحث خوانندگي و نوازندگي زنان و در برخي موارد رقص و آواز در هم آميخته شده به اسم کنسرت و نمايش و...  بسيار فراگير شده است و جريان روشنفکري فرهنگي که کاملا تاريک فکر هستند مي کوشد تا اين اقدام ضد فرهنگي را در جامعه عادي جلوه کند تا اگر کسي معترض اين اقدام ضد فرهنگي شد با برچسب هاي مختلف او را محکوم کنند و کار خودشان را جلو ببرند.

 

در ادامه اين جريانات برخي از مجوزها از سوي وزارت ارشاد به بانوان براي خوانندگي باعث شد تا برخي از افراد به دنبال جذب خوانندگان زن بيفتند.

 

در همين راستا چندي پيش تعدادي از دانشجويان در يکي از دانشگاه‌ ‌ها براي جذب خواننده از ميان بانوان اين دانشگاه، تعدادي اعلاميه توزيع کرده اند.

 

در اين اعلاميه ادعا شده است که براي ضبط يک پروژه به دنبال خواننده زن هستند.

 

اين آگهي ضمن بررسي شرايط لازم براي خوانندگي زنان دانشجو، از دانشجويان خواسته است تا يک نمونه ضبط‌شده کلام ‌و شعر و تنها به شکل آوا و بداهه‌خواني به همراه يک ساز به مدت يک دقيقه را به ادرسي که در اين آگهي درج شده، ارسال کنند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html