پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 181687
شرط و شروط براي ماندن در پرسپوليس
تاریخ انتشار : 1394/03/16 09:56:58
نمایش : 1470
بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اگر شرايط سال آينده پرسپوليس خوب باشد و بازيکنان خوبي جذب اين تيم شوند، در تيم مي‌مانم، وگرنه فکر ديگري خواهم کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اميد عاليشاه در خصوص اينکه در روزهاي تعطيلي فوتبال چه مي‌کند، گفت: بعد از اينکه فصل سخت و تلخي را پشت سر گذاشتيم فعلاً مشغول استراحت هستم، البته فصل پرفراز و نشيبي را پشت سر گذاشتيم که کابوس‌وار بود، اما به هر حال تمام شد و اميدوارم مسئولان از اين سال درس بگيرند و به فکر هواداران پرسپوليس باشند.

وي درباره اينکه در اين روزها کسي از مسئولان باشگاه پرسپوليس با وي تماس گرفته يا نه، ادامه داد: از پرسپوليس تا الان هيچ‌کس با من تماس نگرفته و خبري از مسئولان باشگاه ندارم.

بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس درباره اينکه برانکو اعلام کرده اگر پول او تا چند روز آينده به وي پرداخت نشود، از اين تيم خواهد رفت، اظهار داشت: برانکو هم مي‌داند که شرايط تيم فوتبال پرسپوليس شرايط خوبي نيست و اگر با اين شرايطي که داريم وارد ليگ برتر سال آينده شويم، قطعاً وضعيت از اين بدتر مي‌شود و برانکو هم مي‌داند که با رخ دادن چنين اتفاقي اعتبار خودش زير سؤال خواهد رفت و به همين دليل، اينطور حدس زده که البته حق هم دارد.

وي افزود: همين حالا قرارداد يازده بازيکن پرسپوليس تمام شده و اگر مسئولان باشگاه دست نجنبانند، همين بازيکنان هم از دست مي‌روند و راهي تيم‌هاي ديگر مي‌شوند. اکثر بازيکنان پرسپوليس نهايتاً ۶۰ درصد از قراردادشان را گرفته‌اند و از سال گذشته هم طلبکار هستند، البته شرايط خود من هم همين‌طور است و مسئولان باشگاه بايد به فکر باشند و ضمن حفظ همين يازده بازيکن، بازيکنان جديدي هم جذب کنند تا پرسپوليس سال آينده به مشکل نخورد، هر چند که اگر مسئولان دير به فکر باشند، دير خواهد شد.

عاليشاه در خصوص اينکه خودش در پرسپوليس خواهد ماند يا راهي تيم ديگري مي‌شود، افزود: خودم دوست دارم در پرسپوليس بمانم، اما بايد شرايط فراهم باشد. اگر بازيکنان خوبي جذب تيم شوند، در تيم مي‌مانم وگرنه بايد فکر ديگري کنم.

بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس درباره پيشنهادهاي خارجي که به وي رسيده و احتمال لژيونر شدنش در سال آينده اظهار داشت: به هر حال احتمال لژيونر شدنم وجود دارد چرا که پيشنهادهايي از برخي تيم‌هاي خارجي دارم، اما در حال حاضر منتظر روشن شدن وضعيت پرسپوليس هستم و اگر به هر دليلي در تيم نمانم، به پيشنهادهاي خارجي‌ام فکر خواهم کرد.

عاليشاه درباره اينکه اگر لژيونر شود مشکلي بابت خروج از کشور به دليل سرباز بودن ندارد، افزود: من دانشجو هستم و مشکل سربازي ندارم و اگر قرار به لژيونر شدن باشد، مي‌توانم به دليل دانشجو بودن از کشور خارج شوم.

وي درباره اينکه چقدر احتمال وجود دارد که پرسپوليس سال آينده با مشکلاتي که در ليگ امسال داشت روبه‌رو نشود، افزود: اگر تقويت شويم و مشکلات مالي نباشد، مي‌توان به آينده اميدوار بود. ما در فصلي که گذشت آنقدر مشکل داشتيم که گفتني نيست، ما حتي مشکل لباس داشتيم و اين اتفاق‌ها در شأن تيمي مثل پرسپوليس نيست و همه بازيکنان در اين شرايط اذيت شدند. ما حتي به دليل همين مسائل براي بازي کردن استرس داشتيم و همه فکر ما به اتفاقات حاشيه‌اي بود و بايد بگويم امسال بيشتر فکر بازيکنان، بيرون از زمين بود تا داخل آن. به هر حال بازيکن بايد تمرکزش بر روي بازي کردن باشد نه مسائل ديگر. نه مسائلي مثل لباس تمرين، پول و... .

وي در پايان گفت: اميدوارم هر چه زودتر وضعيت پرسپوليس مشخص شود تا کارها اصولي انجام شود، چرا که در اين شرايط فقط هواداران پرسپوليس هستند که ضرر مي‌کنند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html