پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 181683
زمان توزيع کارت کنکور سال ۹۴
تاریخ انتشار : 1394/03/16 08:58:56
نمایش : 3661
کارت شرکت در‌ آزمون‌ داوطلبان‌ کنکور سال ۹۴ از فردا يکشنبه ۱۷ خردادماه براي مشاهده و پرينت روي سايت سازمان سنجش آموزش کشور قرار مي‌گيرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، کارت شرکت در‌ آزمون‌ داوطلبان‌ کنکور سال ۹۴ گروه‌هاي‌ آزمايشي‌ علوم‌ رياضي‌ و فني‌، علوم‌ تجربي‌، علوم انساني‌، هنر و زبان‌هاي خارجي‌ به‌همراه برگ راهنماي شرکت در آزمون از فردا يکشنبه ۱۷ خردادماه تا روز چهارشنبه ۲۰ خرداد ماه براي مشاهده و پرينت روي سايت سازمان سنجش آموزش کشور قرار مي‌گيرد.

داوطلبان‌ متقاضي شرکت‌ در آزمون‌، براي دريافت پرينت کارت خود بايد از فردا با مراجعه به سايت سازمان سنجش با وارد کردن شماره سريال کارت اعتباري ثبت نام (۱۲رقمي) و شماره شناسنامه و يا شماره پرونده و کد رهگيري ثبت‌نام (۱۶رقمي) و نام و نام خانوادگي، کد ملي و سريال شماره شناسنامه يک نسخه پرينت از برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون تهيه کنند.

داوطلباني که در ۲ يا ۳ گروه آزمايشي متقاضي شده‌اند بايد علاوه بر پرينت کارت شرکت در آزمون گروه آزمايشي اصلي، برحسب مورد نسبت به پرينت کارت گروه آزمايشي دوم و يا گروه‌هاي آزمايشي دوم و سوم (گروه‌هاي آزمايشي هنر و زبان‌هاي خارجي) خود اقدام کنند. داوطلبان اين آزمون براي پرينت کارت شرکت در آزمون بايد منحصراً به‌روش فوق اقدام و براساس تاريخ و آدرس تعيين شده روي کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه کنند. براي شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت کارت شرکت در آزمون و همچنين اصل کارت ملي و يا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامي است، لذا کليه داوطلبان بايد براي پرينت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

چنانچه داوطلبي به‌دليل در اختيار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبي، پرونده و يا کد رهگيري مورد نياز، موفق به پرينت کارت شرکت در آزمون خود نمي‌شود، لازم است با مراجعه به سايت سازمان سنجش آموزش کشور و ورود به سيستم پاسخگويي و انتخاب نام آزمون و تعيين موضوع پيگيري نسبت به دريافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبي و يا کد رهگيري ثبت نام اقدام کنند. اين امکان براي داوطلباني فراهم است که در سيستم پاسخگويي داراي عضويت باشند پس داوطلباني که اطلاعات فوق را مفقود کرده‌اند با عضويت در اين سيستم نسبت به بازيابي اين اطلاعات اقدام کنند.

محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون

محل رفع نقص کارت شرکت در ‌آزمون کليه داوطلبان گروه‌هاي آزمايشي علوم رياضي و فني‌، علوم انساني‌، علوم‌ تجربي‌، هنر و زبان‌هاي ‌خارجي‌ بر مبناي‌ شهرستان‌ محل‌ اقامت فعلي‌ آنان‌ که‌ در بند ۲۶ تقاضانامه‌ ثبت‌ نام‌، مشخص کرده‌اند در جداول مربوطه درج شده است و داوطلبان مي‌توانند با مراجعه به سايت سازمان سنجش از آن مطلع شوند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html