پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 181654
خواننده ضد انقلاب چگونه براي اجرا در وزارت کشور مجوز گرفت؟+عکس و فيلم
تاریخ انتشار : 1394/03/12 10:17:58
نمایش : 1365
خواننده‌اي که تمامي کارهاي وي با مضامين توهين،‌ سياه نمايي و ضد ارزش است و طي سال هاي گذشته تريبوني براي عرضه اندام به وي داده نشده است، قرار است در تالار وزارت کشور برنامه اجرا مي‌کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در روزهاي گذشته خبر اخذ مجوز «پرواز هماي» خواننده گيلاني که در 8 سال گذشته به خاطر مشکلاتي که داشت،‌ به او مجوز داده نشد، منتشر و واکنش هاي زيادي را به دنبال داشت.

 

«پرواز هماي» که به گفته خودش از طرفداران پر و پاقرص زبان پارسي محسوب مي‌شود و اصلا با همين بهانه نام خود را عوض کرده است، در روزهايي که در خارج از کشور فعاليت مي‌کرد بارها با شبکه‌هاي ماهواره‌اي ضدنظام مصاحبه کرد که از جمله‌ي آن‌ها مصاحبه با «شباهنگ» و مصاحبه با «امير مهيم» شاعر فراري از کشور بود که يکي از برنامه‌سازان بي‌بي‌سي فارسي محسوب مي‌شود.

 

خواننده‌اي در سبک موسيقي سنتي که چند سالي را در خارج از کشور فعاليت مي‌کرده و دليل اين فعاليت هم خواندن اشعاري بوده که جنبه کفرآميز داشته است. يکي از معروفترين آن‌ها ترانه «اين چه جهانيست» مي‌باشد که از زمان توليد و پخش آن نظرات اعتراضات بسياري نسبت به مضمون کفرآميز اين ترانه مطرح شد.

حضور او در کنار افرادي همچون «دريا دادور» و «فرشته ملک فرنود» و «يلدا عباسي» در کشور آمريکا و تمرينِ ساز و آواز در کنار آن‌ها که با پخش فايل‌هاي صوتي و تصويري جلسات مشترک آن‌ها در فضاي مجازي همراه بود، باعث شد که چهره‌ي واقعي او بيش از پيش در نظر همگان آشکار شود. بعد از آن هم برگزاري کنسرتي مشترک به نام «عشق، عقل و آدمي» با دريا دادور در شهر لندن تفکرات واقعي او را نمايان‌تر کرد.

 


دانلود

 

اين خواننده در حالي به اجراي برنامه مي پردازد که صداي شاخص برجسته اي نداشته و افرادي بسيار با سطح صداي بالاتر در کشور وجود دارند که امکان برگزاري کنسرت در يک جاي دولتي را ندارند.

 

از طرف ديگر در اختيار گذاشتن سالن وزارت کشور به افراد مسئله دار خود مي تواند زمينه را براي ورود ديگر افراد مسئله‌دار به وزارت کشور و اجراي برنامه‌‌هاي آنها فراهم مي کند.

 

خواننده‌اي که تمامي کارهاي وي با مضامين توهين،‌ سياه نمايي و ضد ارزش است و طي سال هاي گذشته تريبوني براي عرضه اندام به وي داده نشده است، قرار است در تالار وزارت کشور برنامه اجرا مي‌کند.

 

از طرف ديگر يکي از مسئولين در وزارت کشور در گفت و گو با خبرنگار دانا اظهار داشت: وزارت کشور به طور مستقل سالن خود را در اختيار کسي قرار نمي دهد.

 

وي در توضيح روند مجوز گرفتن براي اجراي برنامه در سالن وزارت کشور گفت: در ابتدا که نامه درخواست به دست وزارت کشور مي رسد، اين وزارتخانه اين نامه را به وزارت ارشاد و اماکن فرستاده و پس از اخذ مجوز از اين دو نهاد، اجازه برگزاري کنسرت به آنها داده مي شود.

 

اين مسئول در وزارت کشور يادآور شد، کنسرت هماي هم همين روند را داشته و مجوز آن از سوي اداره موسيقي در وزارت ارشاد صادر شده است.

 

هرچند پيگيري هاي خبرنگار دانا از اداره موسيقي وزارت ارشاد به جايي نرسيده و مسئولين پاسخگو نبودند اما انتظار مي رود عرصه براي تاخت و تاز خوانندگان معاند و ضد نظام باز نشود.

 

فتح الله حسيني عضو کميسيون امنيت ملي مجلس در همين راستا اظهار داشت: بايد گفت مسئولان وزارت ارشاد هم خوب زماني را انتخاب کرده اند و به اين خواننده مجوز دادند، درست زماني که مجلس تعطيل است اقدام به اين کار کرده اند.

 

وي در ادامه افزود: قطعا وزارت ارشاد نبايد به افرادي که سابقه سوء دارند و همچنين مساله دار هستند مجوز دهد؛ ما خواننده هاي خوبي در داخل کشورمان داريم که مي توانند جاي آنها را پر کند.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html