پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 181610
با امضاي خانواده شهداي هسته‌اي و 17317حقوقدان
"گزاره برگ ملت ايران" براي مذاکرات هسته اي رونمايي شد
تاریخ انتشار : 1394/03/08 17:14:19
نمایش : 1049
در مراسم تجليل از خانواده شهداي هسته اي کشور از گزاره برگ مردمي ملت ايران ( فکت شيت) براي مذاکرات هسته اي که خطاب به مردم جهان و تيم مذاکره کننده است، رونمايي شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرنگار شبکه اطلاع رساني راه دانا، ، در مراسم تجليل از خانواده شهداي هسته اي کشور که با حضور سردار نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين در مجتمع آيه هاي مشهد برگزار شد، از گزاره برگ مردمي ملت ايران ( فکت شيت) براي مذاکرات هسته اي که خطاب به مردم جهان و تيم مذاکره کننده است، رونمايي شد.

متن اين بيانيه به شرح ذيل مي باشد:

بسم الله الرحمن الرحيم
تعالي و پيشرفت کشور در سايه ي اسلام و تامين امنيت ، رفاه و آسايش مردم از اهداف هميشگي نظام اسلامي است. 
همه مي دانيم که امروزه پيشرفت کشور ها در ابعاد مختلف و تامين رفاه مردم از جمله در توليد انرژي پاک و سالم،افزايش محصولات کشاورزي، رقابت پذيري توليدات صنعتي، درمان بيماري هاي صعب العلاج، توسعه سلامت و بهداشت و دستيابي به علوم و فناوري هاي نو 
و ... مستلزم در اختيارداشتن فناوري هسته اي است.
ملت ايران با هوشمندي اين نياز را درک کرد . نخبگان و دانشمندان زيادي دست بکار شدند و با وجود تمامي تحريم هاي علمي و فني و اقتصادي با خون دل هاي فراوان ، هزينه هاي زيادو تقديم شهدايي بسيار ارزشمند بالاخره به اين فناوري دست يافتيم. 
مستکبران حسود و تماميت خواه که نمي توانند پيشرفت ملت ها را ببينند در صدد سنگ اندازي برآمدند و اقدامات ظالمانه اي را عليه ملت ايران تدارک ديدند تا راه را بر پيشرفت ما ببندند. صدور قطعنامه هاي مکرر ، اعمال تحريم هاي غير قانوني و ترور دانشمندان هسته اي از جمله اين مظالم است.
رهبري هوشيار و حکيم انقلاب اسلامي با نرمش قهرمانانه براي اتمام حجت به دشمنان و از بين بردن بهانه هاي آنان مسير مذاکره را گشودند . اما 12 سال مذاکره و گفتگو و باز گذاشتن درب مراکز هسته اي به روي انواع نظارت ها و کنترل ها و دادن انواع امتيازات تا کنون ثابت کرده است که دشمن به دنبال حل مسأله نيست و اهداف ديگري در سرمي پروراند.
عهدشکني هاي مکرر آمريکا در طول مذاکرات هسته اي بويژه طي دوسال گذشته همچنين در قرارداد الجزاير، در مذاکرات مربوط به افغانستان و عراق و معاهدات آمريکا با ديگر کشورها مثل ليبي، کره شمالي تعهدات تجاري با چين و حتي قرارداد سالت 2 با روسيه ثابت مي کند.همانگونه که بارها و بارها رهبر معظم انقلاب اسلامي، رئيس محترم جمهور و وزيرخارجه رسماً اعلام کرده اند آمريکا عهد شکن و کاملاً غير قابل اعتماد است.
آنها حتي در مذاکرات اخير هم نارو زدند و با وجود اينکه هيئت ايراني با صرفنظر کردن از بعضي حقوق امتيازات مهمي را به آنها داد، آن نمک نشناس ها با انتشار گزاره برگ آمريکايي زير همه توافقات زدند و همانطور که وزير خارجه ايران گفت : فکت شيت آمريکايي دروغ است.
اين واقعيت هاي غير قابل انکار ايجاب مي کند که هميشه مراقب حيله ي آمريکاي عهد شکن  باشيم. آنها بارها نشان داده اند که اگر در قراردادي امتيازات را بدهيم و دريافت امتيازات متقابل را به شرط و شروط و يا زمان آينده موکول کنيم.قطعاً زير تعهد خود خواهند زد لذا تنها راه اطمينان بخش اين است که تبادل امتيازات بين طرفين همزمان باشد و به آينده و شرط و شروط موکول نشود.
 در همين ارتباط و براي اطمينان از نتايج مذاکرات ما وظيفه خودمان مي دانيم که گزاره برگ ملي خود را در مقابل گذاره برگ جعلي آمريکا منتشر کنيم تا همه ي مردم جهان واقعيت را بدانند و معلوم باشد که اگر مذاکرات به نتيجه نرسيد مقصر آمريکاست.

گزاره برگ ملي هسته اي

ما ملت ايران با تأسي به رهبر حکيم خود و با تاکيد بر مواضع صريح ديگر مقامات عالي کشور  با انتشار اين گزاره برگ ملي  شرط هرگونه توافق هسته اي را رعايت اصول زير ميدانيم:
اصل يک: تمام تحريم ها عليه جمهوري اسلامي ايران بايد يکجا و هم زمان با امضاء توافقنامه کاملاً لغو(نه تعليق)شود.
اصل دوم: دستاورد هاي هسته اي در حد نيازهاي واقعي کشور بايد حفظ و تقويت شود.
اصل سوم: هيچ مانعي براي استمرار تحقيقات و پيشرفت هاي علمي و فني در امور هسته اي و هيچ محدوديتي براي دانشمندان مربوط وجود نداشته باشد.
اصل چهارم: هيچ نظارتي فراتر از مقررات و عرف بين المللي اعمال نشود.
اصل پنجم:هيچ گونه نظارت و اعمال محدوديت بر نيروهاي مسلح و مراکز نظامي و امنيتي پذيرفته نيست.
اصل ششم: توافق هسته اي بايد بازگشت پذير باشد و در صورت نقض عهد دشمن ما هم بتوانيم به شرايط قبل از توافق برگرديم.

ما اعلام مي داريم منافع و عزت کشور و شش اصل فوق بايد در توافقنامه هسته اي  رعايت شود وگرنه  مصداق توافق بد است و يک قرارداد تحميلي، استعماري و غيرقانوني  و نامشروع است  و هيچ کس از طرف ملت ايران  اجازه امضاي قراردادي بدون رعايت اصول 6 گانه فوق را ندارد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html