پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 181596
مذاکرات امروز عراقچي و روانچي با اشميت
تاریخ انتشار : 1394/03/06 12:56:12
نمایش : 1472
عراقچي و تخت روانچي امروز (چهارشنبه) در وين گفت‌وگوها بر سر متن نگارش پيش نويس برنامه جامع اقدام مشترک را با معاون مسئول سياست خارجي اتحاديه اروپا که به نمايندگي از کشورهاي ۱+۵ در مذاکرات هسته‌اي حضور دارد، از سر مي‌گيرند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حميد بعيدي نژاد عضو تيم مذاکره کننده هسته‌اي کشورمان پس از پايان نشست کارشناسي که عصر روز گذشته (سه‌شنبه) در وين، گفت‌: بحث‌هاي مفيدي در اين نشست انجام شد.

بعيدي نژاد در گفت‌وگو با خبرگزاري صداوسيما با بيان اينکه نشست کارشناسي پس از دو ساعت پايان يافت، افزود: گفت‌وگوها در سطح کارشناسي از ساعت ۶ بعدازظهر به وقت محلي اتريش ( ۲۰.۳۰دقيقه به وقت محلي ايران) در وين آغاز شد.

رياست هيأت کارشناسي ايران را حميد بعيدي نژاد عضو تيم مذاکره کننده هسته‌اي برعهده داشت.

گفت‌وگوهاي هسته‌اي در سطح معاونان به منظور ادامه نگارش پيش نويس متن برنامه جامع اقدام مشترک (‌برجام ) از امروز (چهارشنبه) در هتل کوبورگ وين از سرگرفته مي‌شود.

سيد عباس عراقچي و مجيد تخت روانچي امروز در وين گفت‌وگوها بر سر متن نگارش پيش نويس برنامه جامع اقدام مشترک را با هلگا اشميت معاون مسوول سياست خارجي اتحاديه اروپا که به نمايندگي از کشورهاي ۱+۵ در مذاکرات هسته‌اي حضور دارد را از سر مي‌گيرند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html