پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 171566
سامانه رسيدگي به اعتراضات قطع يارانه ها از پنجم خرداد فعال است
تاریخ انتشار : 1394/03/05 09:15:53
نمایش : 4349
معاون سياسي اجتماعي فرمانداري شهرستان شهرکرد از راه اندازي و آغاز به کار سامانه رسيدگي به اعتراضات مردمي در زمينه قطع يارانه ها خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، نوذر حيدري در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار بام ايران خبر با اشاره به حجم انبوه اعتراضات مردمي به قطع يارانه ها گفت: طبق تصميم دولت مبني بر قطع يارانه افرادي که در ده سال اخير به طور مداوم به کشورهاي خارجي مسافرت داشته اند، برخي از همشهريان در استان از جمله سرپرستان خانوار در نافچ، سورشجان و شهرکرد نسبت به اين موضوع گلايه مند هستند که با راه اندازي سامانه ، اين اعتراضات در آنجا ثبت و پس از بررسي نسبت به پرداخت يارانه اقدام مي شود.

حيدري با بيان اينکه اين سامانه زير نظر مستقيم هيئت دولت و معاونت برنامه ريزي رئيس جمهوري است، افزود: سرپرستان خانوارهايي که يارانه آنها در ارديبهشت قطع شده است مي توانند از پنجم خرداد به پايگاه رسيدگي به شکايات به نشانيwww.yaraneh10.ir  مراجعه و نسبت به اعلام اعتراض خود اقدام نمايند.

وي بيان داشت: اغلب افرادي که در اين خصوص نگراني و گلايه هايي داشتند، افرادي هستند که وضعيت اقتصادي خوبي ندارند و سن فعلي  آن ها هم اجازه ورود به شغلي را نداده است.

به گفته معاون سياسي اجتماعي فرمانداري شهرستان شهرکرد، اعتراض کنندگان به اين موضوع اغلب کارگران فصلي و موقت در کشورهاي حاشيه خليج فارس همچون کويت، دبي، امارات و عراق بوده اند که بيش تر از ده سال است که به کشور باز گشته اند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html