پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 161464
مکاني: با رحمتي رقابت مي کنم
تاریخ انتشار : 1394/02/27 15:23:39
نمایش : 1516
دروازه بان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از رقابت ترسي ندارم و براي همه احترام قائل هستم و هر دروازه باني که بخواهد به پرسپوليس بيايد قدمش روي چشمم و فقط با او رقابت مي کنم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سوشا مکاني در دربي يکي از ستاره هاي تيمش بود و توانست روي ضربه سر عالي رضا عنايتي عکس العمل فوق العاده اي نشان دهد. با او در خصوص آخرين وضعيت خودش و پرسپوليس گفت و گويي انجام داديم که در زير مي آيد:

*در خصوص بازي دربي کمي صحبت کن.

اين پيروزي نوش جان هواداران ما. امسال فصل خوبي را سپري نکرديم و مي خواستيم با پيروزي در دربي از هواداران مان تشکر کنيم. خدا را شکر توانستيم در اين بازي به پيروزي برسيم و هوادارانمان را خوشحال کنيم. اميدوارم اين هديه کوچک را از ما بپذيرند.

*درباره عملکرد خودت در دربي چه نظري داري؟

من معمولا بعد از هر بازي چه پيروز شده باشيم، چه باخته باشيم و چه مساوي کرده باشيم در خصوص بازي فکر نمي کنم و سعي مي کنم خيلي زود آن بازي را فراموش کنم اما درباره عملکردم اين کادر فني است که بايد نظر دهد و به نظرم بهتر است از آنها سوال کنيد تا در خصوص من صحبت کنند و بگويند از من راضي هستند يا نه.

*در خصوص حواشي پايان بازي صحبت کن.

باور کنيد من در اين باره چيزي نمي دانم و اصلا يادم نمي آيد. همانطور که گفتم وقتي يک بازي تمام مي شود آن بازي را فراموش کرده و فقط به بازي بعد فکر مي کنم. اين موضوع درباره دربي هم صدق مي کند و من در خصوص اين بازي چيزي يادم نمي آيد.

*اما پيشکسوتان و بازيکنان استقلال طي چند روز گذشته نسبت به رفتار تو در پايان بازي انتقادات تندي کردند.

همانطور که گفتم من درباره آنها هيچ اظهارنظري نمي کنم اما فقط اين را مي گويم که کساني درباره من مي توانند انتقاد يا اظهارنظر کنند که از مجموعه باشگاه و پيشکسوت تيم باشند و حرف هاي ديگران نه تنها براي من بلکه براي تيم اهميتي ندارد.

*در روزهاي اخير شايعه پيوستن مهدي رحمتي به پرسپوليس بر سر زبان ها افتاده است.

من در زندگي ورزشي ام هيچ وقت به اين مساله فکر نکردم. زماني که به پرسپوليس آمدم دو سال بود نيلسون در اين تيم حضور داشت. اين را بايد بگويم که از رقابت ترسي ندارم و براي همه احترام قائل هستم و هر دروازه باني که بخواهد به پرسپوليس بيايد قدمش روي چشمم و فقط با او رقابت مي کنم.

*يعني نگران حضور رحمتي در پرسپوليس نيستي؟

مهدي رحمتي مثل برادر بزرگتر من است و به جز او هر بازيکن ديگري هم باشد برايم فرقي نمي کند و تنها چيزي که براي من در فوتبال اهميت دارد اعتقادي است که کادر فني به من داشته باشد. اگر اينگونه باشد با تمام وجودم براي تيمم بازي خواهم کرد و رقابت مي کنم.

*در خصوص بازي بعدي مقابل الهلال صحبت کن.

بازي الهلال براي ما حکم فينال را دارد و فقط براي برد به زمين مي رويم. بايد در تهران حتما پيروز شويم و گلي هم دريافت نکنيم تا در ديدار برگشت کارمان راحت تر باشد و بتوانيم از نتيجه بازي دور رفت دفاع کنيم.

*فکر مي کني هواداران در اين بازي هم به استاديوم خواهند آمد؟

من مطمئن هستم هواداران هيچ وقت پرسپوليس را تنها نمي گذارند و در اين بازي هم ورزشگاه آزادي پر خواهد شد و مطمئنم شرايط ورزشگاه روز سه شنبه طوري است که نفس کشيدن براي تيم حريف مشکل باشد چه برسد به اينکه بخواهند جلوي پرسپوليس بازي کنند. در بازي هاي قبل هم ديديد تيمي نتوانست از دست اين هواداران قسر دربرود و مطمئنا اين موضوع در خصوص الهلال هم صدق مي کند و آنها روز سه شنبه حتي نمي توانند با وجود هواداران نفس بکشند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html