پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 151410
پرسپوليس برد و حريف الهلال شد
تاریخ انتشار : 1394/02/17 07:45:46
نمایش : 1737
تيم فوتبال پرسپوليس با شکست بنيادکار ازبکستان حريف تيم الهلال در مرحله حذفي شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، تيم فوتبال پرسپوليس در آخرين ديدار خود در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا در گروه A از ساعت ۲۰:۳۵ امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادي به مصاف بنيادکار ازبکستان رفت و موفق شد حريف ازبک خود را با نتيجه ۲ بر يک شکست دهد.

براي پرسپوليس در اين ديدار محمد نوري (۴۹) از روي نقطه پنالتي و ژورا بائف (۷۲) گل به خودي، گل زدند و سردار رشيدف (۶۱) تنها گل تيم بنيادکار را به ثمر رساند.

پرسپوليس در نيمه اول اين ديدار بيشتر سعي در کنترل حريف خود داشت و رو به بازي انتحاري نياورد اما با شروع نيمه دوم شاهد بازي کاملا هجومي از سوي شاگردان برانکو ايوانکوويچ بوديم. پرسپوليس در اين نيمه خيلي زود مزد حملات خود را گرفت و مهدي طارمي در محوطه جريمه تيم بنيادکار روي خطاي مسلم دروازه‌بان اين تيم متوقف شد و محمد نوري توانست در دقيقه ۴۹ از روي نقطه پنالتي تيمش را به گل برساند.

در ادامه پرسپوليس دلخوش به يک گل، بيشتر به حفظ نتيجه روي آورد و همين موضوع باعث شد بازيکنان بنيادکار بر بازي مسلط شده و بعد از چند حمله خطرناک در نهايت به گل تساوي دست يابد.

تساوي در خانه و آن هم مقابل يکصد هزار تماشاگر آن چيزي نبود که پرسپوليس به دنبالش بود و به اين خاطر سرخپوشان بعد از دريافت گل مجدد رو به بازي هجمومي آوردند و زمان زيادي نگذشت که با اشتباه مدافع حريف به گل دوم دست پيدا کردند. در ادامه شاهد بازي خوب و منطقي شاگردان برانکو بوديم تا نماينده کشورمان برنده اين ديدار خانگي و کسب ۳ امتياز ديگر باشد.

پرسپوليس با شکست بنيادکار ۱۲ امتيازي شد و در رده دوم قرار گرفت تا در مرحله حذفي حريف الهلال عربستان شود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html