پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 151402
آزمون استخدامي‌آموزش و پرورش‌ تکذيب شد
تاریخ انتشار : 1394/02/16 11:58:55
نمایش : 2713
مرکز سنجش آموزش‌ و پرورش هيچ اطلاعيه‌اي درباره آزمون استخدامي صادر نکرده است و اطلاعيه‌ موجود در برخي از سايت‌ها قابل استناد نيست.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، عبدالرسول عمادي در پاسخ به اين پرسش که اطلاعيه‌اي در خصوص برگزاري آزمون استخدامي آموزش و پرورش منعکس شده که از متقاضيان درخواست دارد براي ثبت نام در آزمون به آدرس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش از تاريخ ۲۰ ارديبهشت مراجعه کنند،‌اظهار داشت:‌ اطلاعيه‌اي که در اين خصوص منعکس شده جعلي است.

وي افوزد:‌ مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش هيچ اطلاعيه‌اي در رابطه با آزمون استخدامي صادر نکرده است.

هنوز جزييات مربوط به آزمون استخدامي در حال تدوين است و بايد سهميه‌ها و امتيازات مربوطه از سوي آموزش و پرورش مشخص شود و پس از آن براي اجرا به ما ابلاغ خواهد شد.

رئيس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: احتمالا اين مرکز متولي برگزاري آزمون استخدامي باشد.

طي روزهاي اخير اطلاعيه‌اي در برخي سايت‌ها منعکس شده که از متقاضيان استخدام در آموزش و پرورش درخواست دارد تا براي ثبت نام به سايت مرکز سنجش آموزش و پرورش مراجعه کنند و در اين اطلاعيه منابع آزمون استخدامي نيز مشخص شده است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html