پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 151387
گريه هاي يواشکي مسيح علي نژاد براي مصاحبه ظريف!
تاریخ انتشار : 1394/02/16 08:13:18
نمایش : 4108
«معصي (مسيح) علي‌نژاد» خبرنگار خودفروخته‌اي است که پس از نقش‌آفريني در فتنه سال ۸۸ به خارج از کشور گريخت و از آن زمان در راستاي اهداف استعماري و ضداسلامي‌کشورهاي بيگانه از جمله آمريکا و انگليس فعاليت مي‌کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مصاحبه‌هاي «مسيح علي‌نژاد» با عناصر مختلف اپوزسيون از جمله «ربع پهلوي» و برخي‌ از مسئولان جمهوري اسلامي‌ايران و … ، همگي‌ مبين آن است که وي تنها در فکر مطرح‌کردن ديوانه‌وار خود به هر شيوه متعارف و غيرمتعارف است و موضوعاتي همچون دفاع از حقوق بشر و آزادي و حقوق‌زنان تنها بهانه‌اي براي رسيدن او به اهدافش است.

نگاه به سوابق وي ترديدي براي هيچ‌کس باقي‌ نمي‌گذارد که «مسيح علي‌نژاد» براي ارضاي شهوت شهرت خود از انجام هيچ‌کاري روي گردان نبوده و نيست.

وي در جديدترين خيمه‌شب‌بازي خود ويديويي کوتاه در صفحه فيسبوکش منتشر کرده که در آن بخشي از سخنان دکتر محمدجواد ظريف، وزير امور خارجه جمهوري اسلامي‌ايران در مصاحبه با رسانه‌اي آمريکايي پخش مي‌شود. دکتر ظريف در اين مصاحبه گفته بود که هيچ فردي در ايران به‌دليل ابراز عقيده در زندان نيست؛ اما «مسيح علي‌نژاد» اين امر را بهانه‌اي قرار داد و به‌صورت کاملاً تصنعي، غيرمتعارف و دروغين در مقابل دوربين شروع به گريه و مظلوم‌نمايي کرد.



خيمه‌شب‌بازي «مسيح علي‌نژاد»



خيمه‌شب‌بازي «مسيح علي‌نژاد»

البته پس از چند ساعت، به‌سبب مضحک‌بودن و واکنش منفي مخاطبين صفحه فيسبوکش، مجبور به حذف اين ويدئو شد. بسياري از مخاطبين صفحه فيسبوک «مسيح علي‌نژاد» معتقد هستند که وي به‌صورت غيرواقعي گريه کرده و خطاب به وي نوشتند “خانم علي‌نژاد گويا شما استعدادي خوبي در بازيگري داريد … چقدر به خودت فشار آوردي تا تونستي اينجوري گريه کني!؟”.

با شرايط موجود و با سابقه شخصيتِ شهرت‌طلب «مسيح علي‌نژاد»، بعيد نيست تا در روزها و ماه‌هاي آينده شاهد آغاز فعاليت کمپين فيسبوکي «گريه‌هاي يواشکي» توسط وي باشيم. با توجه به شهوت شهرت‌طلبي وي، اگر روزي وي به مانند «گلشيفته فراهاني» براي اعتراض به‌آنچه «نقض حقوق بشر» مي‌نامد، خود را مقابل دوربين‌ها لخت مادرزاد کند، نبايد تعجب کرد.

اين روزها «مسيح علي‌نژاد» به‌سبب دوري از وطن و خانواده و مأيوس‌شدن از اينکه يک‌سال تلاشش در جهت حيازدايي از زنان ايران در کمپين فيسبوکي «آزادي يواشکي زنان در ايران» نتيجه‌اي جز چند ويدئو و چند عکس پشت به‌دوربين نداشته، بسيار در افسردگي به‌سر مي‌برد و ظاهراً کنترل رفتارهاي خود را از دست داده و اين عدم‌کنترل به وضوح در مطالب صفحات اجتماعي وي قابل مشاهده است.

«مسيح علي‌نژاد» حتي ممکن است فراتر از اين، خود را براي مطرح‌شدن يکبار براي هميشه جلوي دوربين دار بزند تا نامش در تاريخ جاودان شود!، که البته با توجه به شرايط روحي و افسردگي شديد وي در ماه‌هاي اخير، اين امر دور از واقعيت نيست.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html