پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 151328
هدايتي با کمترين پيشنهاد، بالاترين شانس را دارد
تاریخ انتشار : 1394/02/13 15:59:08
نمایش : 1302
مزايده دو باشگاه پرسپوليس و استقلال در محل سازمان خصوصي‌سازي برگزار شد، اتفاقي که تکليف اين دو باشگاه را بايد مشخص مي‌کرد البته مزايده استقلال به علت يکسري مشکلات به مرحله چهارم کشيد اما دو خريدار پرسپوليس، رقم مورد نظرشان را در پاکت‌هاي ارسالي، تقديم سازمان خصوصي‌سازي کردند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، از بين سه متقاضي كه وجود داشت، دو پاكت مورد قبول قرار گرفت كه يكي از پاكت‌ها با پيشنهاد ۲۹۶ ميليارد و ۶۶۶ ميليون و ۶۶۶ هزار تومان متعلق به حسين هدايتي بود و پاكت دوم با مبلغ ۲۹۸ ميليارد تومان به شركت بهنام پيشروي كيش تعلق داشت. همه چيز در فضاي آرام پيش مي‌رفت تا اينكه به يك‌باره فردي به نام معظمي‌نيا كه خودش را دكتر معرفي كرد، وارد جلسه مطبوعاتي عبدا... پوري‌حسيني رئيس سازمان خصوصي‌سازي شد و اعلام كرد حاضر است دو ميليارد تومان بيشتر از بالاترين مبلغ پيشنهادي پول بدهد اما طبق قانون بايد فيش واريزي او براي حضور در مزايده بررسي شود. از جمله حاشيه‌هاي اين مزايده مي‌توان به حضور تعداد زيادي از خبرنگاران و گزارشگران ورزشي و اقتصادي در محل سازمان خصوصي‌سازي اشاره كرد و همچنين برخورد خبرنگاران با معظمي‌نيا كه مدعي شده بود ۳۰۰ ميليارد تومان با خودش به سازمان آورده اما در نهايت با يك دستگاه پرايد، محل را ترك كرد! البته او چنان در محاصره خبرنگاران‌ گير افتاد كه نمي‌توانست از آسانسور به طبقه پايين بيايد.

اما شنيديم مدارك معظمي‌نيا به احتمال بسيار زياد اصلاً مورد تأييد قرار نمي‌گيرد. از طرف ديگر، مداركي كه شركت بهنام پيشروي كيش ارائه كرده به ادعاي پوري‌حسيني، داراي نواقص مالي و اعتباري است. گويا نماينده اين شركت براي پرداخت پول حضور در مزايده از چك استفاده كرده كه بايد بيشتر مورد بررسي قرار بگيرد با اين حال، هدايتي شانس بسيار زيادي دارد تا با وجود كمترين پيشنهاد، برنده مزايده و مالك باشگاه پرسپوليس شود. اين در حالي است كه يكي از حاضران در جلسه به ما گفت: «اگر اهليت شركت استيل‌آذين ايرانيان و شخص حسين هدايتي صبح روز يك‌شنبه آينده مورد تأييد قرار بگيرد، او در همان روز به ديدار اعضاي كميته واگذاري كه متشكل از سه وزير (وزراي دادگستري، اقتصاد و دارايي و همچنين ورزش و جوانان) است، مي‌رود تا كارهاي اداري واگذاري به صورت كامل طي شود.

هدايتي: از وجود علي پروين در پرسپوليس استفاده مي‌كنم!
حسين هدايتي بعد از شركت در مزايده باشگاه پرسپوليس براي زيارت بارگاه امام رضا(ع) راهي مشهد مقدس شد. او كه در يكي از صحن‌ها متوجه حضور خبرنگار خبر‌ورزشي در كنار خود شد در اين باره گفت: خيلي خوشحالم كه در اين مزايده شركت كردم و برنده شدم (‌اين در حالي است كه هنوز نتيجه مزايده باشگاه پرسپوليس به طور رسمي اعلام نشده است.‌) الان هم به مشهد آمدم تا علاوه بر زيارت بارگاه امام رضا(ع) سه روز در مشهد استراحت كنم. هدف من خدمت به مردم است و از اين اتفاق خيلي خرسندم. حسين هدايتي در پاسخ به اين سؤال كه آيا از وجود علي پروين در باشگاه پرسپوليس استفاده خواهد كرد يا نه گفت: علي پروين بزرگ اين فوتبال و بزرگ باشگاه پرسپوليس است و حتماً از او استفاده خواهم كرد.

پيام هدايتي به هواداران پرسپوليس پس از شركت در مزايده
حسين هدايتي كه پيش از اين اعلام كرده بود مادرش موافق خريد پرسپوليس نيست ديروز در قالب شركت استيل‌آذين ايرانيان در مزايده پرسپوليس شركت كرد. او ساعتي بعد در اينستاگرام خود مطلب زير را منتشر كرد: «دوستان سلام، در روز ولادت امام جواد (ع) و در محضر حضرت على‌بن‌ موسى‌الرضا(ع) دعاگوي همه عزيزانم هستم. خدارو شاكرم به عهدي كه با شما هواداران بستم عمل كردم. بي‌شك پيروز واقعي شما هواداران هستيد. يا ضامن آهـو.»
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html