پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 151316
تا دوشنبه برنده مزايده پرسپوليس معلوم مي‌شود
تاریخ انتشار : 1394/02/12 22:13:53
نمایش : 1387
مشاور سازمان خصوصي‌سازي گفت: هر صحبتي که در مورد برنده مزايده تا قبل از اعلام نتيجه نهايي بيان مي‌شود ظن و گمان است و صحت ندارد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سيد جعفر سبحاني،‌ در مورد نقل‌قول‌هايي که برخي افراد در رابطه با پيروزي برخي افراد شرکت‌کننده در مزايده فروش باشگاه پرسپوليس و استقلال مي‌زنند عنوان کرد: در جلسه مزايده براي استقلال يک پاکت ارائه شد که به دليل عدم واريز قيمت سپرده توسط شرکت خواهان در مزايده اين مسئله منتفي است.

وي افزود: براي پرسپوليس سه پاکت ارائه شد که يکي از پاکت‌ها همان شرايط متقاضي استقلال را داشت و عملا از اين مرحله خارج شد. يکي از دو متقاضي ديگر قيمت سپرده را به طور صد در صد واريز کرده بود و متقاضي ديگر مدعي بود که سپرده را از طريق حساب استانبول واريز کرده و دير به حساب ما نشسته است. در حال پيگيري اين مسئله هستيم تا روز يکشنبه هم اين موضوع و هم اهليت دو خريدار پيگيري و بررسي مي‌شود تا برنده قطعي ان‌شالله يکشنبه شب يا حداکثر دوشنبه صبح معرفي شود. ساير مواردي که از سوي برخي دوستان مطرح مي‌شود ظن و گمان و نظري است که آنها بيان مي‌کنند.

مشاور سازمان خصوصي‌سازي تاکيد کرد: به اين نظريات نه مي‌توانيم خرده بگيريم نه حرفي بزنيم اما تا اعلام رسمي برنده مزايده اخلاق حکم مي‌کنند چيزي گفته نشود. اينکه يک نفر مي‌گويد ما برنده شديم و نفر ديگر هم همين نظر را دارد همانند بچه‌هايي هستند که از جلسه امتحان بيرون آمدند و به پدر و مادرشان مي‌گويند ما ۲۰ گرفتيم يا ۱۸ و تا وقتي که ورقه صحيح نشود هيچ چيز به صورت قطعي معلوم نيست. تا روز دوشنبه که سازمان خصوصي‌سازي، هيات محترم واگذاري و سه وزير مدنظر نظرشان را به طور قطعي اعلام نکنند همه موارد ظن و گمان است و هيچ اعتباري ندارد.

سبحاني در پاسخ به اين سوال که آيا قرار است براي استقلال مزايده چهارم را برگزار کنند خاطرنشان کرد: در جلسه روز يکشنبه اين مسئله از سوي هيات واگذاري بررسي خواهد شد. احتمال برگزاري مزايده چهارم زياد است. در صورت اينکه تصميم به برگزاري مزايده چهارم گرفتيم در کارمان سرعت خواهيم داد. پيش از اين فاصله مزايده‌ها حداقل ۲۰ روز بود اما اين ماه اين کار را به يک هفته يا ۱۰ روز کاهش خواهيم داد. حدس ما اين است که اين مزايده برگزار خواهد شد.

وي در پايان گفت: در صورت برگزاري مزايده چهارم آن شرکتي که مدعي بود به خاطر کم‌دقتي در مفاد آگهي واگذاري سپرده شرکت در مزايده را واگذار نکرده و فکر مي‌کرد به خاطر پرداخت نقدي پول نيازي به واريز سپرده ندارد مي‌تواند در مزايده چهارم شرکت کند و افرادي که خواهان شرکت در مزايده هستند وارد عمل شوند. اگر برنده مزايده پرسپوليس مشخص شود اين مسئله به واگذاري سريع‌تر استقلال کمک مي‌کند چراکه خريداران مي‌بينند در بحث واگذاري جدي هستيم و به اين مورد ورود خواهند کرد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html