پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 151301
معلمان ها بدانند که اولين معلم در قرآن خداوند متعال معرفي شده است
تاریخ انتشار : 1394/02/11 21:47:22
نمایش : 1115
امام جمعه فارسان گفت: معلمان ها بدانند که اولين معلم در قرآن خداوند متعال معرفي شده است و سپس پيامبر اکرم (ص ) و ديگر پيامبران، لذا معلمان ها هيچ کار ، شغل و جايگاهي را نبايد با اين مقايسه کنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام حسين جمالي زاده در خطبه هاي اين هفته فارسان گفت :ما مردم, خيال نکنيم کارکردن فقط براي انسانهاي نيازمند است بلکه بر کساني که نيازمادي هم ندارند کار کردن و تلاش يک امر لازم است چرا که هم موجب سلامتي جسم از بيماري مختلف و هم موجب سلامت روح و روان و اخلاق و اعتقاد است  لذا مورد عنايت و تشويق دين قرار گرفته و از طرف ديگر بيکاري مبعوض پيامبر اکرم )ص( و در روايات نيز توضيح  داده شده است و به همين خاطر کار و کسب حلال و کارگري کردن عبادت دانسته شده است .

 وي در ادامه از اداره تعاون کار و رفاه اجتماعي شهرستان تقدير کرد .

وي به شهادت آيت الله مطهري اشاره کرد وافزود: چه تناسب جالبي بين روز شهادت شهيد آيت الله مطهري اين عالم و دانشمند استثنايي در روز معلم است که از اول انقلاب اين چنين روزي را روز معلم نامگذاري کردند.

وي در ادامه تصريح کرد : معلمان ها بدانند که اولين معلم در قرآن خداوند متعال معرفي شده است و سپس پيامبر اکرم (ص ) و ديگر پيامبران، لذا معلمان ها هيچ کار ، شغل و جايگاهي را نبايد با اين مقايسه کنند.

خطيب جمعه فارسان درادامه افزود :در بين معلمان آن معلماني که در کنار علم و سواد و دانش آموزي و اخلاق و اعتقاد و فکر و ذهن و ادب بچه ها را مديريت ميکنند و خود با اخلاق خوب و حضور پرشور در نمازهاي جماعت هستند از جايگاه ويژه اي برخوردار هستند لذا بايد قدر اين معلمان را دانست .
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html