پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 151297
ظريف: ايران هيچگاه با رژيم صهيونيستي گفت‌وگو نخواهد کرد
تاریخ انتشار : 1394/02/10 19:34:23
نمایش : 1259
دفتر حفاظت منافع ايران در قاهره ضمن تکذيب ادعاي روزنامه مصري اليوم السابع در منتسب کردن اظهاراتي به ظريف، اعلام کرد: موضع صريح و اصولي ايران در مورد ماهيت نامشروع رژيم صهيونيستي و حمايت همه‌جانبه از آرمان فلسطين براي همگان روشن است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار،  به دنبال خبر کذب منتشره در پايگاه خبري روزنامه اليوم السابع روز چهارشنبه با عنوان «تل اويو و تهران دشمني در ظاهر و دوستي در خفا...» که حاوي اظهاراتي کذب منتسب به ظريف وزير  امور خارجه جمهوري اسلامي ايران و نيز اتهامات و ادعاهاي واهي و کذب در ارتباط با روابط بين ايران و رژيم صهيونيستي بود، دفتر حفاظت منافع جمهوري اسلامي ايران در مصر ضمن تکذيب شديد و قاطع گزارش منتشره در پايگاه خبري اليوم السابع (مورخ 29 آوريل 2015) تاکيد کرد: کليه ادعاها و اتهامات مطروحه در اين گزارش به خصوص اظهارات منتسب به وزير امور خارجه جمهوري اسلامي ايران به نقل از برخي از رسانه‌هاي صهيونيستي، کذب محض و کاملا بي‌اساس است.

 در اين تکذيبيه تاکيد شده است: موضع صريح و اصولي جمهوري اسلامي ايران در مورد ماهيت نامشروع رژيم اشغالگر صهيونيستي و حمايت همه جانبه جمهوري اسلامي ايران از آرمان مقدس فلسطين و قدس شريف براي همگان به خصوص افکار عمومي و نخبگان در جهان اسلام و عرب روشن و واضح است.

 در جوابيه دفتر حفاظت منافع جمهوري اسلامي ايران اضافه شده است: رسانه‌هاي صهيونيستي سابقه متعددي در دروغ پردازي‌هاي واهي با انتشار و انتساب ادعاها و اتهامات کذبي از اين دست دارند و انتشار اين گزارش از سوي رسانه صهيونيستي در رابطه با جمهوري اسلامي در شرايط حساس کنوني منطقه در راستاي تشويش اذهان و افکار عمومي و نخبگان در جهان و به خصوص دنياي اسلام و نشانگر انزواي بيش از پيش اين رژيم اشغالگر و ناکامي و شکست صهيونيست‌ها در توطئه‌هاي خود عليه جمهوري اسلامي ايران و کل جهان اسلام مي‌باشد.

 خاطرنشان مي‌شود وزير امور خارجه کشورمان در اظهارات خود به صراحت از اينکه جمهوري اسلامي ايران هيچگاه با رژيم صهيونيستي گفت‌وگو نخواهد کرد تاکيد کرده بود.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html