پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 151273
رقم پيشنهادي دو خريدار باشگاه پرسپوليس اعلام شد
تاریخ انتشار : 1394/02/09 17:20:39
نمایش : 1204
: رئيس سازمان خصوصي‌سازي اعلام کرد که مي‌دانسته دو نفر از شرکت کنندگان در مزايده باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس پول شرکت در مزايده را واريز نکردند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، عبدالله اشرف پورحسيني پس از جلسه باز کردن پاکت‌هاي پيشنهادي براي خريد دو بشگاه استقلال و پرسپوليس گفت: براي ما محرز بود که دو نفر از شرکت کنندگان در مزايده به موقع پول سپرده شرکت در مزايده را واريز نکردند، به خاطر همين اين دو شرکت کننده از مزايده خارج شدند.

وي ادامه داد: يکي از اين دو شرکت کننده متقاضي خريد باشگاه استقلال بود که به خاطر مشکلي که وجود داشت پيشنهاد ارائه نشد به خاطر همين واگذاري باشگاه استقلال در مزايده‌اي ديگر که روز چهارشنبه برگزار مي‌شود صورت خواهد گرفت. بايد ببينيم در آن روز بحث مزايده مطرح مي‌شود يا روش ديگري براي خصوصي‌کردن باشگاه استقلال. در هر صورت ما در هر مورد تابع تصميمات هيئت محترم واگذاري هستيم.

پوري‌حسيني تصريح کرد: براي خريد پرسپوليس ۳ پاکت وجود داشت که يکي از پيشنهاد دهنده‌ها به خاطر مشکلاتي که برايش به وجود آمد نتوانست خودش را به موقع به تهران برساند. فيش واريزي سپرده شرکت در مزايده همراه او بود اما به موقع به جلسه نرسيد تا علي‌رغم ميل باطني نام اين فرد را از جمع متقاضيان خريد باشگاه پرسپوليس خارج کنيم.

وي خاطرنشان کرد: براي باشگاه پرسپوليس دو پيشنهاد وجود دارد يکي پيشنهاد ۲۹۸ ميليارد توماني و ديگري پيشنهاد دويست و نود و شش ميليارد و ششصد و شصت و شش ميليون تومان است. از بين اين دو متقاضي احتمالا يکي از آنها پول سپرده شرکت در مزايده را به موقع واريز نکرده است. به هر حال يکشنبه آينده در خصوص اين مسائل تصميم‌گيري مي‌شود ولي اگر به هر دليلي تا يکشنبه نتوانستيم نام خريدار را تا يکشنبه اعلام کنيم آن وقت دوشنبه يا سه‌شنبه اين کار را انجام مي‌دهيم.

پورحسيني در پاسخ به اين سوال که معظمي‌نيا که دير به برگزاري مراسم مزايده رسيد مي‌تواند در مزايده شرکت کند يا نه، گفت: حضور معظمي‌نيا در اين مراسم الزامي نبود چنانچه او سپرده شرکت در مزايده را واريز کرده باشد آن وقت پاکت او خوانده مي‌شود.

وي در واکنش به اين سوال که چنانچه معظمي‌نيا بيشترين رقم را مدعي شده ۳۰۰ ميليارد پول نقد دارد پيشنهاد دهد آيا باشگاه پرسپوليس به او واگذار خواهد شد يا نه، گفت: معظمي‌نيا چنانچه سپرده شرکت در مزايده را واريز کرده باشد و بيشترين مبلغ را پيشنهاد دهد قاعدتا مي‌تواند در مزايده برنده شود. برنده نهايي بايد اهليتش مورد تاييد وزير باشد و فقط در اين صورت باشگاه در اختيار او قرار داده مي‌شود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html