پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 151174
احضار دو بازيکن پرسپوليس به کميته اخلاق
تاریخ انتشار : 1394/02/06 10:30:50
نمایش : 1603
رئيس کميته اخلاق با محکوم کردن حرکت دو بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس بعد از بازي با لخويا قطر گفت: دو بازيکن خاطي تيم پرسپوليس را به کميته اخلاق احضار کرديم و روز سه‌شنبه راي آنها را صادر مي‌کنيم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي اکبر محمدزاده  در خصوص درگيري دو بازيکن پرسپوليس با يک تماشاگر و رفتار ناشايست آنها با هوادار ياد شده گفت: ما اين جريان را زير نظر گرفته‌ايم و آنها را به کميته اخلاق احضار کرده‌ايم. قرار است روز سه‌شنبه آنها در جلسه کميته اخلاق حضور پيدا کنند و پاسخگوي رفتار خود باشند.

وي در پاسخ به اين سوال که با توجه به اينکه خانزاده براي چندمين بار مرتکب بي‌اخلاقي شده، آيا وي محروم خواهد شد، گفت: اجازه بدهيد فعلا درباره راي پيش داوري نکنيم. دوستان ما در کميته اخلاق نيز اين ماجرا را به طور کامل بررسي خواهند کرد و بعد از اينکه بازيکنان خاطي پاسخگوي رفتار خود بودند بعد از جلسه روز سه‌شنبه راي آنها را صادر خواهيم کرد. بنابراين بهتر است تا آن روز صبر کنيم.

رئيس کميته اخلاق درباره اينکه جامعه فوتبال اين رفتارها را محکوم کرده و خواستار برخورد جدي با بازيکنان خاطي است، خاطرنشان کرد: با توجه به الفاظي که آنها به کار بردند به شدت با آنها برخورد خواهد شد. کسي که فوتباليست حرفه‌اي است بايد بداند که فوتبال براي هوادار و مردم است و در صورتي که هوادار از آنها مطالبه کرد يا حرفي را بر زبان آورد نبايد واکنش نشان بدهد.

محمدزاده تاکيد کرد: حرفه‌اي گري اين نيست که فوتباليست‌ها فقط پول حرفه‌اي بگيرند. ما با هرگونه بدرفتاري‌ها به شدت مقابله خواهيم کرد و اجازه نمي‌دهيم که بازيکنان با اين رفتارها فضاي فوتبال را مسموم کنند.

 پس از شکست سه بر صفر پرسپوليس برابر قطر در هفته پنجم ليگ قهرمانان آسيا و زماني که بازيکنان تيم فوتبال پرسپوليس قصد ترک هتل و سوار شدن به اتوبوس را داشتند، بين محمدرضا خانزاده و يک هوادار پرسپوليس درگيري لفظي بوجود آمد که با حرف هاي ناشايست بازيکن پرسپوليس همراه بود. ضمن اينکه سوشا مکاني نيز در بازگشت به محوطه لابي هتل قصد درگيري با يک هوادار ديگر را داشت که با وساطت کريم باقري ماجرا به پايان رسيد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html