پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 151108
روياي بازديد از مراکز نظامي هرگز محقق نمي شود/ اجازه فکر کردن به اين موضوع را هم نمي‌دهيم
تاریخ انتشار : 1394/01/31 12:27:53
نمایش : 1028
سخنگوي ارشد نيروهاي مسلح در خصوص زياده خواهي آمريکايي ها مبني بر بازديد از مراکز نظامي ايران، اظهار داشت: اين روياي آمريکا و کشورهاي غربي است که بتوانند از مراکز نظامي ايران بازديد کنند. اما مراکز نظامي جزو مباحث امنيتي کشورها و ملت ها به شمار مي رود و هيچ کس حق بازديد از اين امکان را در کشور ما ندارد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سردار سيدمسعود جزايري معاون امور بسيج و فرهنگ دفاعي ستادکل نيروهاي مسلح در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رساني راه دانا در خصوص زياده خواهي آمريکايي ها مبني بر بازديد از مراکز نظامي ايران، اظهار داشت: در اين زمينه مواضع جمهوري اسلامي ايران مشخص است و رهبر معظم انقلاب نيز در اين باره خط قرمزها را مشخص نمودند. بنابراين هم آمريکايي ها و هم ساير کشورهاي غربي بايد بدانند که چنين مسئله اي هرگز محقق نمي شود.

 

سخنگوي ارشد نيروهاي مسلح در ادامه خاطر نشان کرد: اين روياي آمريکا و کشورهاي غربي است که بتوانند از مراکز نظامي ايران بازديد کنند. اما مراکز نظامي جزو مباحث امنيتي کشورها و ملت ها به شمار مي رود و هيچ کس حق بازديد از اين امکان را در کشور ما ندارد.

 

وي در ادامه با بيان اينکه اجازه دادن به بازرسان غربي براي بازديد از مراکز نظامي معادل اشغال کشور توسط بيگانگان است، گفت: همه اسرار و رازهاي نظامي ما در اين مراکز هستند. بنابراين حتي گفتگو در خصوص بازديد از مراکز نظامي نيز دشمن را گستاخ مي کند.

 

معاون امور بسيج و فرهنگ دفاعي ستادکل نيروهاي مسلح افزود: افزايش قدرت دفاعي ايران و هراس دشمن از اين اقتدار سبب شده تا آنها به فکر جاسوسي کردن از امکانات نظامي ايران باشند. اما آنچه که غربي ها به دنبال آن هستند يک رويا پردازي به دور از واقعيت است که هرگز محقق نخواهد شد.  

 

جزايري در پايان در توصيه خود به اعضاي تيم مذاکره کننده نيز عنوان کرد: اعضاي تيم مذاکره کننده ما با ايمان و عزتي که دارند از منافع جمهوري اسلامي ايران حمايت مي کنند و به طرف مقابل اجازه نخواهند داد که بخواهد در اين باره حرفي بزند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html