پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 151043
۳ گام جديد دولت براي حمايت از توليد
تاریخ انتشار : 1394/01/24 11:41:40
نمایش : 1552
معاون وزير صنعت، معدن و تجارت با تشريح ۳ گام دولت براي حمايت از توليد در سال ۹۴ گفت: تنوع بخشي به ارايه تسهيلات، تکميل زنجيره ارزش و تشکيل کارگروه ويژه با حضور استانداران از جمله اقدامات حمايتي است.
به گزارش پايگاه خبي تحليلي پيرغار، محسن صالحي‌نيا با بيان اينکه دولت در سال ۹۴ باز هم بر افزايش رشد اقتصادي با تکيه بر رشد صنعتي و معدني تاکيد دارد، گفت: در سال ۹۴ عليرغم اينکه وزارت صنعت، معدن و تجارت متنوع‌سازي شيوه‌هاي تامين مالي را در دستور کار خود قرار داده است، تلاش دارد تا واحدهايي را در اولويت حمايت خود قرار دهد که مي‌توانند بمانند و رقابت کنند.

معاون وزير صنعت، معدن و تجارت افزود: در راه‌اندازي طرح‌هاي جديد نيز تلاش اين است که آن دسته از طرح‌هايي که به تکميل زنجيره توليد کشور کمک مي‌کنند؛ در اولويت حمايت قرار گيرد؛ اين در حالي است که طرح‌هايي که به توسعه صادرات به ويژه صادرات غيرنفتي کمک مي‌کنند نيز از اهميت بالايي برخوردار است.

وي تصريح کرد: در سال ۹۴، اولويت بانکها توسعه سرمايه در گردش است و بر اين اساس دولت در اواخر سال ۹۳ هم تصميم گرفت تا در بالاترين سطوح هر استان، از صنايع حمايت شود، به همين دليل کارگروههاي تسهيل در هر استان به رياست استانداران تشکيل شده و وظيفه دارند تا مشکلات صنايع را حل کنند.

به گفته صالحي نيا، دولت همچنين تلاش دارد تا در سال جاري، سياست‌هاي بهبود فضاي کسب و کار را اجرايي کند و بر اين اساس وزارتخانه‌ها نيز به تبعيت از دولت، بهبود اين فضا را در حوزه‌هاي مرتبط با خود در دستور کار قرار داده‌اند، به همين دليل در وزارت صنعت، معدن و تجارت با در نظر گرفتن اولويت‌ها، صدور مجوز براي صنايع کوچک و متوسط حداکثر ده روز، براي صنايع بزرگ حداکثر يک ماه و براي واحدهاي معدني حداکثر ۱۵ روز تعيين شده است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html