پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 151032
زمان توزيع کارت آزمون ارشد پيام نور
تاریخ انتشار : 1394/01/23 21:13:00
نمایش : 1457
کارت ورود به جلسه آزمون فراگير کارشناسي ارشد پيام نور از اول تا سوم ارديبهشت ماه بر روي سايت سازمان سنجش قرار داده مي‌شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، دکتر حسين توکلي مشاور عالي سازمان سنجش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: ثبت نام براي شرکت در آزمون دوره فراگير کارشناسي ارشد سال ۹۴ دانشگاه پيام نور براي ۱۵۲ کد رشته امتحاني و در پنج گروه آموزشي شامل گروه‌هاي علوم انساني،‌علوم پايه، فني و مهندسي، کشاورزي و منابع طبيعي و گروه آموزشي هنر،‌ از يکشنبه ۲۱ دي ماه ۹۳ از طريق سايت سازمان سنجش آغاز و با در نظر گرفتن مهلت تمديد شده چهارشنبه ۱۸ بهمن‌ماه پايان پذيرفت. در اين آزمون تعداد ۸۰ هزار و ۵۰۹ نفر ثبت نام کردند که از اين تعداد ۳۸ هزار ۶۷۱ نفر زن و ۴۱ هزار و ۸۳۸ نفر مرد هستند يعني به عبارتي ديگر ۴۸.۰۳ درصد داوطلبان زن و ۵۱.۹۷ درصد مرد هستند.

وي با اشاره به آمار داوطلبان در هر يک از گروه‌هاي آموزشي گفت: در گروه علوم انساني ۶ هزار و ۹۶۱ نفر، در علوم پايه ۳ هزار و ۷۳ نفر در گروه فني و مهندسي ۷ هزار و ۸۲۵ نفر در کشاورزي و منابع طبيعي ۹۳۸ نفر و در گروه هنر ۲ هزار و ۷۱۲ نفر ثبت نام کردند.

وي در خصوص توزيع کارت اين آزمون تصريح کرد: کارت شرکت در آزمون به همراه برگ راهنماي مربوطه از روز سه شنبه اول ارديبهشت تا پنجشنبه سوم ارديبهشت ماه بر روي سايت سازمان قرار داده مي‌شود و کليه داوطلبان ثبت نام کننده بايد در اين مهلت با مراجعه به سايت سازمان سنجش نسبت به دريافت پرينت کارت و برگ راهنما اقدام کنند. بر اساس برنامه زماني اين آزمون جمعه ۴ ارديبهشت ماه به صورت تستي ۱۰۱ شهرستان کشور و حوزه‌هاي امتحاني مربوطه برگزار مي‌شود.

وي گفت: فرآيند برگزاري اين آزمون از ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز و درب‌هاي حوزه امتحاني نيم ساعت قبل از شروع فرآيند آزمون بسته مي‌شود؛ لذا داوطلبان بايد قبل از بسته شدن درب در محل حوزه حضور داشته باشند.

توکلي با اشاره به اينکه ظرفيت پذيرش کارشناسي ارشد پيام نور براي ۸۳۹ رشته محل جمعا ۱۶ هزار و ۷۸۰ نفر است؛گفت: از تعداد اين رشته محل‌ها ۶۲۵ رشته محل به شيوه آموزشي پژوهشي با ظرفيت ۱۲ هزار نفر و همچنين ۱۱۴ رشته محل به شيوه الکترونيکي با ظرفيت ۴ هزار و ۲۸۰ نفر است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html