کساني که اهل خريد کيف و کفش مارک هستند، حتماً نام برند «D&G» را شنيدهاند، چه بسا وجود اين نشان روي يک کالا اشتياقشان را براي خريد بيشتر کرده باشد. اما اکثر افراد يک حقيقت تلخ و منزجرکننده را در اين باره نميدانند.
به گزارش
پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از فارس، يک هفته ديگر تا آغاز سال جديد باقي مانده و مردم کشورمان در تکاپوي فراهمکردن مايحتاج شب عيد هستند. بسياري نيز تاکنون پوشاک و خوراک مورد نياز خود را تهيه کردهاند، اما عده ديگري هنوز براي خريد البسه اقدام نکردهاند. از سوي ديگر تب خريد «لباس مارک» به خصوص ميان اقشار مرفه جامعه هميشه داغ بوده است. يکي از اين برندهاي معروف «D&G» است. شايد برايتان سؤال شود که چرا از ميان برندهاي متعدد، تنها اين نام را مطرح کرديم؟ با ما همراه باشيد تا پاسختان را بيابيد.
* خريد از D&G يعني حمايت از همجنسگرايي
کلمه «D» مخفف نام يک فرد ايتاليايي به نام Domenico Dolce و کلمه «G» مخفف نام يکي از طراحان مد در ايتاليا به نام Stefano Gabbana است، اين دو مرد در جواني به همجنسگرايي روي آورده و با هم ازدواج ميکنند! [۱] سپس شرکتي را در طراحي مد لباس، کيف، کفش، عطر و ... به نام دي اند جي تأسيس کردند، در واقع يکي از بزرگترين و مشهورترين برندهاي لباس، کيف، کفش و ... را با هدف جذب و حمايت از همجنسبازان با همين عنوان «D&G» تأسيس کردهاند.
دومنيکو دلچه و استفانو گابانا با حمايت صهيونيستها کار طراحي لباس در صنعت هاليوود را در بسياري از موارد عهدهدار شدند، به طور مثال لباسهايي را براي مدونا، مونيکا بلوچي، ايزابل روسليني، نيکول کيدمن، دمي مور و ... طراحي کردند.
دومنيکو و استفانو در سال ۲۰۰۵ ميلادي از هم جدا ميشوند و دوباره در سال ۲۰۰۸ کنار يکديگر قرار ميگيرند. چند سال بعد يعني در دسامبر ۲۰۱۴، گابانا نامهاي عاشقانهاي به دلچه مينويسد که در روزنامه انگليسي زبان «اينديپندنت» منتشر ميشود، او در اين نامه ضمن ابراز عشق و علاقه به دلچه و بيان رابطه عميق ۲۸ ساله ميان خودش و او ميگويد: به خاطر موفيقت در برنامه کاري و زندگي شخصي از تو تشکر ميکنم، تو براي من منحصر به فرد هستي و عاشق تو هستم!
* لزوم حمايت از برندهاي باکيفيت ايراني
شايد چنين مطرح شود که افراد در خريد لوازم مصرفيشان مختار هستند، اما نکته قابل توجه اينکه برخي توليدکنندگان بر روي محصولات ايراني اين آرم را الصاق ميکنند تا محصولاتشان به فروش برسد، به طور مثال يک چرمدوز که بهترين کيفهاي چرمي دستدوز را توليد ميکند و از قضا جزو مداحان اهل بيت است، هنگامي که با سؤال ما روبرو شد که چرا آرم «D&G» را بر روي محصولتان ميزنيد، در جواب گفت: براي اينکه مردم با ديدن اين آرم، محصول توليدي را ميخرند. (او از ماهيت اصلي اين آرم آگاهي نداشت)
طبيعي است که مردم از پشتپرده برندهاي مشهور آگاهي نداشته باشند و ناخواسته نسبت به خريد اين اجناس اقدام کنند، اما مطمئناً با ما همعقيدهايد که پوشيدن چنين برندهايي و حمايت غيرمستقيم از همجنسگرايي، شايسته يک ايراني مسلمان آنهم با فرهنگ چند هزار ساله نيست.
فراموش نکنيم که ذخائر بانکي «دومنيکو دلچه» ۲۲۰۰ ميليون دلار و «استفانو گابانا» ۲۱۰۰ ميليون دلار اعلام شده است!
اين موضوع وظيفه رسانهها و مسئولان را سنگينتر ميکند که ضمن حمايت از کالاي باکيفيت داخلي، محصولات ايراني اسلامي را حمايت کنند.
پينوشت:
۱. تصاوير مستهجني نيز از اين افراد در فضاي مجازي موجود است که صد البته قابل انتشار نيست.