پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 150734
جيغ بنفش راديو فردا از انتخاب بصيرانه مجلس خبرگان در تعيين آيت الله يزدي
تاریخ انتشار : 1393/12/19 18:06:43
نمایش : 1601
اقدام انقلابي و بصيرانه خبرگان در راي دادن دو برابري به آيت الله يزدي نقشه هاي زيادي را بر باد داد و سهم راديو فردا از اين واقعه، فحاشي به حضرت آيت الله است که در انتخاباتي مردم سالارانه توسط خبرگاني که توسط راي مردم انتخاب شده اند، موفق به جلب اعتماد اکثريت شد و اين درحالي است که مدام از رقيب آيت الله يزدي يعني رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، مدح و ستايش مي کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اقدام انقلابي و بصيرانه خبرگان در راي دادن دو برابري به آيت الله يزدي نقشه هاي زيادي را بر باد داد و سهم راديو فردا از اين واقعه، فحاشي به حضرت آيت الله است که در انتخاباتي مردم سالارانه توسط خبرگاني که توسط راي مردم انتخاب شده اند، موفق به جلب اعتماد اکثريت شد و اين درحالي است که مدام از رقيب آيت الله يزدي يعني رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، مدح و ستايش مي کند.

اين راديوي وابسته به سازمان سيا آمريکا که براي خود برنامه ها و آرزوهايي داشت و شايد تيتر ديگري براي اين انتخابات آماده کرده بود!، عصبانيت خود را از اين انتخاب نتوانست مخفي نگه دارد و در موضع گيري بسيار علني نوشت: "پس از به قدرت رسيدن محمد خاتمي در دوم خرداد ۷۶، روابط قوه قضائيه (به رياست آيت الله يزدي) و دولت ايران در مواردي دچار چالش‌هايي شد، از جمله دستگيري غلامحسين کرباسچي، شهردار اسبق تهران در سال ۷۷ که اعتراض دولت ايران را سبب شد. آيت‌الله محمد يزدي همچنين از زمان به قدرت رسيدن حسن روحاني، چندين بار از عملکرد دولت در حوزه‌هاي مختلف انتقاد کرده است. از جمله وي به عنوان رئيس جامعه مدرسين حوزه علميه قم در تيرماه سال جاري گفته بود که چند تذکر محرمانه و فوق محرمانه به حسن روحاني، رئيس جمهور ايران، داده شده است. وي همچنين در خردادماه در يک برنامه تلويزيوني از گفت‌وگوي تند خود با علي يونسي، دستيار ويژه رئيس جمهوري ايران در امور اقوام و اقليت‌هاي ديني و مذهبي، خبر داده بود."

اين راديو که به نظر مي رسد براي فکر و مواضع اصلاح طلبان برنامه ريزي هايي کرده بود در ادامه مي نويسد: "محمد يزدي همچنين در هفته‌هاي گذشته با حمله به عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در حوزه موسيقي، از علي جنتي، وزير ارشاد ايران، خواسته است به معاونت هنري اين وزارتخانه تذکر دهد که موسيقي در اسلام حرام است."

 

به نظر مي رسد رايو فردا با اين اظهارات مي خواهد موافقان مثلا معتدل روحاني را عليه وي بسيج کند و سپس مواضع مخالفان با ولايت را مشخص مي کند و مي نويسد: "آقاي يزدي در ساليان گذشته همچنين به شدت از مواضع آيت‌الله علي خامنه‌اي، رهبر جمهوري اسلامي، دفاع کرده است. وي در تيرماه سال ۹۰ نيز گفته بود که "ولي فقيه از سوي امام زمان معين شده و دستورات او را هم معين کرده‌اند و فرموده‌اند که گوش به حرف ولي من دهيد".

اين راديو سپس مريدان رفسنجاني را برمي انگيزد و مي نويسد: " محمد يزدي همچنين در ساليان گذشته بارها از مواضع اکبر هاشمي رفسنجاني انتقاد کرده است. از جمله وي در سال ۸۸ با اشاره به آخرين خطبه‌هاي نماز جمعه اکبر هاشمي رفسنجاني گفت: «آقاي هاشمي نماز جمعه که مي‌خواند با گفتن اين که در انتخابات ترديد است همه چيز را خراب مي‌کند".

راديو فردا سپس جمله اي عجيب نوشته که يکجا حيثيت روزنامه آفتاب يزد و هاشمي را به لحاظ تشخيص سياسي به باد داد و همچنين اثبات نمود که منابع خبري راديو فردا چقدر حقايق را وارونه جلوه مي دهند.

به نوشته سايت اين راديوي آمريکايي، "روزنامه آفتاب يزد در شماره روز شنبه، ۱۶ اسفند ماه، خود از نامه "تعداد قابل توجهي" از نمايندگان مجلس خبرگان رهبري به آقاي هاشمي‌ رفسنجاني براي پذيرش رياست اين مجلس خبر داده بود. آقاي هاشمي در مصاحبه خود با روزنامه شرق گفت که امضاکنندگان اين نامه مي‌گويند که اکثريت مجلس خبرگان هستند."


اين درحالي است که هاشمي نصف تعداد آراي آيت الله يزدي را کسب نمود!

 

انتهاي پيام/ف

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html