پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 150638
تصاوير زيبايي هاي وصف ناشدني کوهرنگ در گردنه چري
تاریخ انتشار : 1393/12/09 07:35:23
نمایش : 4311
برف باعث زيبا شدن طبيعت مي شود، اين روزها که هوا گرم شده است ديدن يک روز برفي در کوهرنگ حس و حال ديگري دارد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از کوهرنگ خبر، زيبايي هاي جهان هستي بي نهايت و وصف ناشدني اند. تاکنون به بلورهاي برف دقت کرده ايد؟! هرکدام ساختار هندسي زيبا و اعجاب برانگيزي دارند که بي اختيار انسان را به ستايش قدرت و عظمت پروردگار وا ميدارد.

گردنه چري يکي از مرتفع‌‌ترين گردنه هاي کشور، با شکوهي وصف ‌ناشدني در دل زردکوه‌ سرافراز و پر برف منتظر حضور گردشگران و مسافران نوروزي است.
 
از مهم‌ترين جاذبه‌ طبيعي و گردشگري کوهرنگ، طبيعت بکر و برف زيبايي است که در دل کوه‌هاي زردکوه واقع شده و يکي از ديدني‌ترين مناظر کشور بوجود مي آورد.

 در مسير کوهرنگ به لالي، کوههاي زيبا، رودخانه‌ها و چشمه‌هاي زيباي بازفت جاري است که از زردکوه سرچشمه مي‌گيرد و اين زيبايي‌هاي منحصر به فرد چشم هر بيننده و گردشگري را به سوي خود جلب مي‌کند و خاطرات خوشي را در ذهن هر فرد گردشگر به جاي مي‌گزارد.

روزهاي آخر هفته به ويژه روز جمعه گروه‌هاي کوهنوردي از سراسر کشور به اين شهرستان سفر مي‌کنند و طبيعت گردان و افرادي که آمادگي جسمي نسبي دارند مي‌توانند زيبايي‌هاي خدادادي اين منطقه را از نزديک ببينند و يک روز فراموش ناشدني را براي خود به يادگار بگذراند.
 
براي رفتن کوهنوردان به قله هاي زردکوه از جمله کلونچين،چال ميشانع دو زرده و هفت تنان مسيرهاي متعددي وجود دارد که بهترين راه مسير عبور از دره کارکنان است که راحترين و ايمن‌ترين راه است.

در سال‌هاي اخير استراحتگاه‌هاي متعددي براي رفاه حال مسافران و گردشگران و کوهنوردان در شهرستان کوهرنگ ايجاد شده است. هتل زردکوه، هتل کوهرنگ و هتل قصر احمد از مهمترين و با کيفيت ترين مکانهاي استراحت مسافرين عزيز اين منطقه زيبا و جذاب است.
 
 همت بدري فرد
 
زيبايي هاي هستي بي نهايت و وصف ناشدني کوهرنگ در گردنه چري+تصاوير
 
 
 

کد مطلب: 21125

 
 
 
 


 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html