پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 150630
آمادگي‌ عربستان براي حمله نظامي به ايران
تاریخ انتشار : 1393/12/07 09:16:37
نمایش : 2756
کانال ۲ تلويزيون اسرائيل روز سه‌شنبه در گزارشي مدعي شد که مقامات عربستان در گفت‌وگو با همتايان اروپايي اعلام کرده‌اند که آماده‌اند تا در اقدام نظامي رژيم‌صهيونيستي عليه تأسيسات هسته‌اي ايران، همکاري داشته باشند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، کانال ۲ تلويزيون اسرائيل در گزارشي که بيشتر فضاسازي در آستانه دور تازه مذاکرات هسته‌اي به نظر مي‌رسد، مدعي اعلام آمادگي عربستان براي مشارکت در اقدام نظامي احتمالي عليه تأسيسات هسته‌اي ايران شد.

به نوشته روزنامه صهيونيستي «جروزالم‌پست»، سعودي‌ها در ديدارهاي خصوصي با منابع اروپايي عنوان کرده‌اند که آماده‌اند از جمله از طريق اجازه پرواز جنگنده‌هاي اسرائيلي بر فراز عربستان، با رژيم‌صهيونيستي در حمله نظامي همکاري کنند.

اين شبکه همچنين مدعي شده است که عربستان اين اقدام را به شرط تعهد تل‌آويو براي پيشبرد مذاکرات سازش تشکيلات خودگردان و اسرائيلف انجام مي‌دهند.

پيش از اين هم روزنامه وال‌استريت‌ژورنال مدعي شده بود که چند کشور عربي از جمله عربستان سعودي، قطر، امارات و مصر از توافق هسته‌اي ايران و گروه موسوم به ۱+۵ نگران هستند. (جزئيات بيشتر)

با اين حال، جان کري وزير خارجه آمريکا روز سه‌شنبه گفت اعراب و اسرائيل به طور کامل در جريان روند مذاکرات هسته‌اي با ايران قرار دارند. وي قرار است روز جمعه در آستانه دور تازه گفت‌وگوهاي هسته‌اي، با وزيران خارجه شوراي همکاري‌هاي خليج فارس ديدار داشته باشد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html