پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 150427
فساد اقتصادي توام با فساد جنسي در دربار شاه+تصاوير
تاریخ انتشار : 1393/11/18 10:46:36
نمایش : 3031
«من حاصل ازدواج پنهاني شاه و گوگوش هستم.» اين ادعاي زني با نام «شادي پهلوي» است که خود را فرزند ازدواج پنهاني شاه مخلوع ايران و يک خواننده زن لس آنجلسي مي‌داند و مي‌گويد حاضر است تا با آزمايش DNA هم ادعاي خود را اثبات کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از  صداي سراب , فساد مالي يکي از جنبه‌هاي قابل بررسي رژيم فاسد پهلوي است؛ در حالي‌که مردم ايران در فقر زندگي مي‌کردند و از امکانات اوليه براي زندگي هم برخوردار نبودند،‌ پول‌هاي نفت و درآمدهاي ديگر کشور صرف عياشي ها و خوشگذراني هاي شاه و خاندان وي مي‌شده است.

فساد مالي در دوران پهلوي همواره وجود داشته است ولي فسادي که بعد از افزايش قيمت نفت سال ۱۹۷۴ (۱۳۵۳) در ايران پديدار شد، مساله اي بود فراتر از همه آنها و جدا از تمام معيارهاي قابل قبول.

پورسانت ها و زد و بند با مقاطعه کاران داخلي و بين المللي توسط دربار و اطرافيان شاه چيزي بود که بر هيچ کس پوشيده نبود؛ به طوري که فريدون هويدا در ارتباط با فساد مالي حاکم در خانواده شاه چنين مي نويسد: «فسادي که درون دربار شاه وجود داشت حقيقتاً ابعاد وحشتناک به خود گرفته بود، برادران و خواهران شاه به خاطر واسطگي براي عقد قرارداد بين دولت ايران و شرکت هايي که گاه خودشان نيز جزو سهامداران عمده آنها بوده حق العمل هاي کلاني به چنگ مي آوردند.

گرفتاري اصلي در اين موضوع فقط مساله رشوه خواري يا دريافت حق کميسيون توسط خانواده سلطنت نبود؛ بلکه اقدامات آنها الگويي براي تقليد ديگران مي شد و به صورت منبعي در آمده بود که جامعه را در هر سطحي به آلودگي مي کشانيد.

 

image180307

 

افشاگري‌هاي آمريکا درباره فساد شاه پهلوي

سرازير شدن ثروت‌هاي هنگفت به جيب اين و آن در موقع عقد قراردادها گاه مي شد که رسوايي هايي را نيز به دنبال مي آورد؛ چنانکه يکبار کميسيون تحقيق سناي آمريکا افشا کرد که در جريان يکي از معاملات با کمپاني هاي آمريکايي عده زيادي از جمله شوهر خواهر شاه و فرمانده نيروي هوايي ايران (ارتشبد خاتمي) به اتفاق پسر بزرگ اشرف رشوه هنگفتي دريافت کرده اند.

ارتشبد سابق فردوست طي سال هاي حضور در دفتر ويژه اطلاعات و بازرسي شاهنشاهي با هزاران مورد اختلاس و ارتشا در سطح مقامات عالي رتبه کشور آشنا بود که مطالبش به شرح زير آورده مي شود:

در دوران مسؤوليتم در بازرسي متوجه شدم که اصولا موارد سوء استفاده و حيف و ميل نهايت ندارد در دوران ۱۳ ساله نخست وزيري هويدا همه مي چاپيدند و هويدا کاملا نسبت به اين وضع بي تفاوت بود؛ در صورتي که يکي از مهم ترين وظايف رئيس دولت جلوگيري از فساد و حيف و ميل اموال دولتي است.

در هيچ زماني به اندازه دوران هويدا فساد گسترده نبود و او چون جلب رضايت محمد رضا را مي طلبيد نمي‌خواست کسي را از خود ناراضي کند و به همين دليل نيز صدارت او طولاني شد. من هر ۲ ماه يکبار از طرف افسر دفتر ويژه، که مسؤول پيگيري پرونده ها بود، پيشرفت کار را سؤال مي کردم. اصلا پيشرفتي وجود نداشت و صفر بود، همه پرونده ها طبق دستور شفاهي نخست وزير به وزير دادگستري، بايگاني نمي‌شد و محمد رضا نيز اهميتي به اين امر نمي داد و از نظر او بي ايراد بود.

 

قاچاق مواد مخدر توسط برادر شاه

علاوه بر سوء استفاده ها و اختلاس هاي مالي در نظام سياسي پهلوي آن‌هم در دربار و در حد امراي ارتش، يکي از مسائل حيرت‌انگيز اين دوران، دخالت هاي دربار شاه در امور مربوط به مواد مخدر بود. به محمود رضا يکي از برادران شاه اجازه داده شده بود در امر کشت ترياک و برداشت محصول آن فعاليت داشته باشد. همه ساله محمود رضا به بهانه اينکه محصول ترياک خوب نبود مقدار زيادي از ترياک هاي بدست آمده را براي خود نگه مي داشت و بعدا آن را به قيمت هنگفت در بازار سياه به فروش مي رساند.

حمايت شاه و آزاد سازي امير هوشنگ دولو که به جرم قاچاق مواد مخدر در سوئيس زنداني بود از جمله مسائلي است که در روشنگري اذهان مردم در حمايت شاه از باند قاچاق مواد مخدر مؤثر بود مردم از اين مساله حيرت زده شده بودند که چطور قاچاقچي هاي خرده پاي بدبخت به دستور شاه تيرباران مي شوند ولي همين شاه دوست خود را (امير هوشنگ دولو) که به جرم قاچاق مواد مخدر در سوئيس بازداشت شده از محاکمه و زندان مي رهاند؟

علاوه بر سوء استفاده مالي و دخالت دربار در قاچاق مواد مخدر، اکثر اعضاي خانواده سلطنتي و مقامات سطح بالاي کشور به گونه اي زندگي مي کردند که مي توان گفت هيچ گونه تناسبي با دستورات مذهب رسمي کشور که بيش از ۹۹ درصد از جمعيت مردم ايران به آن اعتقاد داشتند مطابقت نداشت.

 

 

تاثير اين فسادها،در ايجاد انگيزه براي اوجگيري انقلاب اسلامي را مي توان در شعارها و ديوار نويسي هاي آن زمان مردم مشاهده کرد:

ـ نظام شاهنشاهي سرچشمه فساد است.

ـ شاه مظهر رذالت،دنائت،لئامت و فساد است.

ـ اسلام دين جنبش و جهاد است،برنامه اش کوبيدن فساد است.

ـ تا شاه در ايران است،فساد هم هست.

ـ مرگ بر رژيم فاسد.

 فساد اقتصادي و اخلاقي پهلوي ها و روابط نامشروع شاه با خواهرش

در منابع موجود از نقش ساواک در حمايت و گسترش فساد اقتصادي و مالي ميان دواير و مجموعه‌ ارکان حاکميت، به‌ويژه اعضاي خاندان سلطنت سخن به ميان آمده است. هر چند ساواک بر اقدامات، فعاليتها و رفتارهاي اعضاي درجه اول و مؤثر خاندان سلطنت اشراف داشت، اما نمي‌توانست در برابر اقدامات آنان واکنش نشان دهد.

در اين ميان به دليل ارتباطات و زد و بندهاي نزديک رؤساي وقت ساواک (به‌ويژه بختيار و نصيري) با اعضاي درجه اول و مؤثر اين خاندان، عمدتاً ساواک به مشوقي براي گسترش فساد اقتصادي، مالي و اخلاقي تبديل شده بود.

در گزارشات ساواک، فساد خاندان سلطنت و شخص شاه، به پديده‌اي معمول و پذيرفته شده تبديل شده بود؛ البته به دليل واهمه و رعبي که از ساواک در بين مردم وجود داشت، اساساً هيچ‌ انتقاد و اعتراض علني و آشکاري از فساد حاکم بر خاندان سلطنت وجود نداشت و هرگونه انتقادي حتي بسيار محدود نيز به شدت توسط ساواک منکوب مي‌شد. در همين حال در برخي موارد، ساواک علناً و عملاً از فساد اقتصادي و نيز اجحاف و ستمکاري اعضاي خاندان سلطنت در برابر شهروندان حمايت کرده و هرگونه اعتراضي را در نطفه خفه مي‌کرد.

در بين اعضاي خاندان سلطنت، اشرف پهلوي، خواهر دوقلوي شاه، بيشترين اشتهار را به فساد اخلاقي، اقتصادي، سياسي و اجتماعي يدک مي‌کشيد و ساواک از فعاليت‌هاي او اطلاع داشت؛ اما هيچ‌گاه مانعي بر سر راه اين‌ فعاليت‌ها ايجاد نکرد و يا نتوانست مشکلي به وجود بياورد .

محمدرضا در هنگام زندگي با فوزيه، با يکي از خواهران خود به نام اشرف هم رابطه غيراخلاقي داشت و به همين دليل امتيازات مختلفي در زمينه تجارت به خواهر هوس بازش ميداد.

 

روابط نامشروع شاه با خواننده هرزه زمان طاغوت که  آکادمي گوگوش را بنا نهاد

گوگوش از جمله افرادي بود که با محمدرضا شاه روابط نامشروع داشته است.

محمود قرباني (صاحب هتل کاباره ميامي) در سال‌هاي ۱۳۵۱ تا ۱۳۵۴ همسر گوگوش بوده است. وي علاوه بر اين با بهروز وثوقي، همايون مصداقي و مسعود کيميايي نيز ازدواج کرده است. اخيراً با اظهارات تکان دهنده فردي به نام شادي پهلوي مشخص شده که ازدواج با محمود قرباني در واقع پوششي براي حاملگي نامشروع وي از محمدرضا پهلوي است.

«من حاصل ازدواج پنهاني شاه و گوگوش هستم.» اين ادعاي زني با نام «شادي پهلوي» است که خود را فرزند ازدواج پنهاني شاه مخلوع ايران و يک خواننده زن لس آنجلسي مي‌داند و مي‌گويد حاضر است تا با آزمايش DNA هم ادعاي خود را اثبات کند.

شادي پهلوي در صفحه خود در يکي از شبکه‌هاي اجتماعي داستان تولد خود را از سرپرستان ساواکي خودش شنيده است اين طور روايت مي‌کند: «دليل واقعي دستگيري مادرم توطئه بر عليه وليعهد بود چون اگر من پسر به دنيا مي‌آمدم موازنه‌هاي قدرت پشت پرده زيادي به هم مي‌ريخت مادرم بعدا با وساطت غلام رضا پهلوي از زندان آزاد شد در آن زمان در ايران به دليل سانسور ساواک جز اعضاي محرم و داخلي دربار و ساواک و اعضاي خانواده حقيقي فرح ديبا که من به دست آنها سپرده مي‌شوم کسي از مردم عادي ايران از تولد دختري بين فائقه آتشين و محمد رضا پهلوي خبر دار نشده و من نيز به بقيه کوه اسرار پدرم و خانواده او ملحق ميشوم …..مادرم کمي‌پس از تولد من به دستور ساواک و براي جلوگيري از پخش هر نوع .شايعه اي مبني بر زايمان او از محمد رضا پهلوي او با همين شريک اخاذي مالي خود يعني محمود قرباني ازدواج کرد و بار ديگر به دستور ساواک و براي واقعي نشان دادن ازدواج خود با قرباني او فرزند بعدي خود يعني کامبيز قرباني را حامله شد من از سرپرستان ساواکي خود شنيده بودم که فرح براي انتقام از تولد من و همدستي مادرم در نقشه کودتاي داخلي اسداله علم او در روز زايمان مادرم مامور به بيمارستان فرستاده و آنها بلافاصله پس از تولد کامبيز با دستگاه اتصال قلب شوک به سر او وارد مي‌کنند کامبيز به اين دليل امروز کند ذهن. و لقب عقب مانده گرفته است.»

شادي پهلوي مدعي شده است: من به برادرم کامبيز قرباني هم بارها پيام دادم و گفتم براي آزمايش DNA به ترکيه بيايد تا داستان خود را ثابت کنم.
او همچنين آرزو کرده روزي با مسلسل گوگوش را در جمع هوادارانش بکشد.

محمدرضا حتي با خواهر دوقلوي خود (اشرف پهلوي) رابطه جنسي داشت!

از ديگر اعضاي «خاندان هرزه پهلوي» که سوابقي در مفاسد اخلاقي دارد، مادر شاه مخلوع ايران بود که به عنوان کسي که با نگهبانان کاخ سر و سري داشت، شناخته شده بود.

 يکي از دوستان نزديک شاه  در کتاب خاطرات خود مينويسد: «محمدرضا پهلوي نتيجه روابط جنسي همسر رضاخان با نگهبانان کاخ است»، به اين معني که شايد رضا سفّاک پهلوي پدر اصلي محمدرضا نباشد.

محمدرضا پهلوي با خواهرش رابطه غيراخلاقي جنسي داشت.

محمدرضا در هنگام زندگي با فوزيه، با يکي از خواهران خود به نام اشرف هم رابطه غيراخلاقي داشت و به همين دليل امتيازات مختلفي در زمينه تجارت به خواهر هوس بازش ميداد.

انتهاي پيام/گ

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html