پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 150410
پسر مدير متخلف باز هم معافيت سربازي گرفت!
تاریخ انتشار : 1393/11/15 09:49:04
نمایش : 1500
داستان معافيت جعلي پولادي اوج قصه معافيت جعلي بازيکنان بوده و هنوز هم ادامه دارد اما اين تنها نکته جالب در اين موضوع نيست. چرا که ظاهراً با وجود مشخص شدن وضعيت قريب به اتفاق متخلفان در اين موضوع، برخي از آنها همچنان اصرار به ادامه اين تخلفات دارند.
در روزهاي گذشته خبرهايي درباره دوباره معافيت گرفتن سروش سعيدي بازيکن فولاد خوزستان منتشر کرديم و در نهايت با پيگيري رسانه‌اي که در اين موضوع انجام شد، مشخص شد اين بازيکن فولاد، با پشتيباني برخي مسوولان دوباره توانسته بود، از راه ديگري معافيت تحصيلي دريافت کند و اتفاقا براي فولاد نيز به ميدان رفت اما خوشبختانه با هوشياري رسانه‌ها و البته برخورد قاطع مسوولان نظام وظيفه، نام اين بازيکن مجدداً به فدراسيون فوتبال اعلام شد و او دوباره محروم شد! هرچند اين قضيه تا حدودي در پي سهل انگاري برخي مسوولان سازمان ليگ و سازمان وظيفه عمومي رخ داد اما نکته مهم قضيه اين است که اين افراد تحت حمايت‌هاي برخي مسوولان، همچنان به دنبال قانون شکني هستند و به دنبال راه‌هايي هستند که بتوانند خواسته خود را برآورده کنند. جالب است که سازمان نظام وظيفه عمومي مکرراً اعلام کرده، بازيکناني که کارت معافيت آنها باطل و اسم آنها اعلام شده نمي‌توانند، در خدمت هيچ تيمي باشند و بايد حتما قبل از هر کاري بحث سربازي خود را مشخص کنند.

با اين وجود همين چند هفته پيش سروش سعيدي بازيکن فولاد از راه ديگري موفق به کسب معافيت دوباره شد و براي فولاد به ميدان رفت اما ظاهراً اين هم پايان ماجرا نيست و اگر هوشياري رسانه‌ها نباشد، اين تخلفات متاسفانه همچنان در پي سهل انگاري برخي مسوولان و البته جسارت بيش از حد مجرمان و متخلفان ادامه خواهد داشت. در نخستين روزهاي بررسي معافيت جعلي بازيکنان فوتبال، در اواخر شهريور ماه اسامي ۱۲ بازيکن که کارت معافيت آنها باطل شده بود، اعلام شد.

بازيکناني مثل آرش افشين، وحيد مشايي‌زاده، ميلاد شيخي، توحيد غلامي، ميلاد مديرروستا، کوشا بختياري ‍‌زاده و... جزو نخستين بازيکنان متخلف بودند که کارت معافيت آنها باطل شد و سازمان وظيفه عمومي اعلام کرد که اين بازيکنان کارتشان باطل شده و نمي‌توانند براي تيمشان به ميدان بروند اما با اين وجود باز هم خبرها حاکي از آن است که يکي از اين متخلفان که نامش اينجا نوشته نشد باز هم موفق به گرفتن معافي ديگري شده و با يکي از تيم‌هاي ليگ يکي براي بازي به توافق رسيده است. ظاهراً باز هم دور زدن قانون ادامه دارد و جسارت متخلفان به خاطر سهل انگاري مسوولان بيشتر شده است. حال بايد ديد مسوولان اين‌بار در برابر دور زدن مجدد قانون توسط بازيکنان فوتبال چه واکنشي نشان خواهند داد و البته فدراسيوني‌ها براي جلوگيري از ضايع شدن حقوق مردم و جواناني که به خدمت سربازي مي‌روند، در اين موارد سختگيري خواهند کرد و اينکه با باطل شدن معافيت، اين متخلفان راه‌هاي ديگري در سايه بي‌دقتي مسوولان براي فرار از قانون انتخاب خواهند کرد. شايان ذکر است که در روزهاي گذشته خبرهايي درباره برخورد مسوولان با مدير متخلف به گوش مي‌رسيد و ورود مجلسي‌ها به اين موضوع عنوان مي‌شد که هنوز خبرهايي درباره اين موضوع به بيرون درز پيدا نکرده است اما انگار تحت حمايت‌هايي اين موضوع هنوز مسکوت مانده است.

حال سوال اين است که چرا ابتدا به تخلف پسر آن مدير که پيش‌تر کارت جعلي معافيت گرفته بود رسيدگي نشده و او دوباره با معافيت تقلبي مشغول به فعاليت است؟!
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html