پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 140248
غفوري، شجاعي، حاج صفي و دژاگه خط خوردند
تاریخ انتشار : 1393/10/29 11:03:24
نمایش : 2170
سرمربي پرتغالي با بيرون گذاشتن 4 بازيکن فيکس تيم ملي در بازي هاي قبل و جايگزين کردن 4 بازيکن جديد، امارات و ايران را شوکه مي‌کند!
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اگر امروز اين بازيکنان را در ترکيب ايران ديديد، تعجب نکنيد‌؛ وحيد اميري، عليرضا جهانبخش، خسرو حيدري و سروش رفيعي.

کارلوس کي روش ديروز به دور از چشم همه و به صورت مخفيانه، ترکيب اصلي تمرين را چيد؛ ترکيبي که اگر آن را بشنويد باورتان نمي‌شود. ديروز او دوبار ترکيب را در تمرين عوض کرد و در ترکيب اصلي دوم که در نيم ساعت پاياني تمرين کنار هم گذاشت، بازيکناني بودند که شايد خودشان باورشان نمي‌شد در مهم‌ترين بازي گروهي، از ابتدا در زمين باشند!

در اين ترکيب، او عليرضا حقيقي را فيکس گذاشت. در خط دفاعي يک تغيير ايجاد کرد و آن حضور خسرو حيدري به جاي وريا غفوري بود. بدين ترتيب سيدجلال حسيني و مرتضي پورعلي‌گنجي در ميانه دفاع قرار گرفتند. مهرداد پولادي مثل دو بازي قبل مدافع چپ شد و در راست خسرو حيدري قرار گرفت.

نکته اينجاست که خود خسرو تصور مي‌کرد به هيچ‌وجه دفاع راست بازي نکند چون کي روش نشان داده بود او را براي هافبک يا بال راست مي‌خواهد. جالب اينجاست حيدري بعد از جام‌ جهاني‌ گفته بود از آنجا که در تيم باشگاهي‌‌اش دفاع راست بازي مي‌کند، در تيم ‌ملي هم در اين پست بازي کند، بهتر است.

اما سورپرايز اصلي در خط هافبک ديده مي‌شود. او مطابق دو بازي قبلي آندو و نکو را زوج مياني گذاشت، جلوي خط دفاع اما در راست اشکان دژاگه نيمکت‌نشين شد تا نوبت به عليرضا جهانبخش برسد.

پديده ايران که در بازي با بحرين چند دقيقه فرصت بازي يافت و در مقابل قطر ۹۰ دقيقه روي نيمکت نشست، حالا مقابل امارات فيکس شده است. پس از عملکرد ضعيف مسعود شجاعي در بازي قبل، کي روش روي نام اين بازيکن خط قرمز کشيد.

شماره ۷ در مقابل امارات نيمکت‌نشين است و جاي خود را به سروش رفيعي مي‌دهد. سروش همان بازيکني بود که کي روش به خاطرش تا دقيقه ۹۰ جنگيد. او مشکل سربازي داشت اما کي روش آنقدر اصرار کرد که سرانجام حکم خروجش را به کمک مسئولان گرفت و حالا او قصد دارد در اين بازي از ابتدا به سروش بازي بدهد.

براي بال چپ هم به احتمال فراوان دوباره شاهد تغيير هستيم. احسان در اين بازي قرار است روي نيمکت بنشيند و جاي خود را به وحيد اميري بدهد. در نوک حمله نيز مثل ديدار قبلي قوچان‌نژاد روي نيمکت مي‌نشيند تا همچنان سردار شانس درخشش داشته باشد.

اين سورپرايز ديروز کي روش در تمرين ايران بود. اماراتي‌ها تصور مي‌کنند کي روش به ترکيب تيم برنده‌‌اش دست نزند. او ديروز پشت درهاي بسته، کارش را کرد و ترکيبي را چيد که هم اماراتي‌ها را شوکه کند و هم ايراني‌ها را.


* دليل نيمکت‌نشيني اين ۴ نفر

- اشکان دژاگه؛ مصدوم است و کي روش ترجيح مي‌دهد او را بيرون بگذارد تا مبادا مصدوميتش جدي‌تر شود.

- احسان حاج‌صفي؛ در بازي با قطر خوب نبود. کي روش از خود مدام مي‌پرسيد که چرا او بسيار کند شده است؟

- مسعود شجاعي؛ در بازي با قطر آنقدر ضعيف بازي کرد که کي روش روي نامش خط قرمز بکشد.

- وريا غفوري؛ برخلاف درخشش در بازي با بحرين، در بازي با قطر نتوانست آنگونه که بايد، خوب بازي کند.


* دليل فيکس شدن اين ۴ نفر

- خسرو حيدري؛ کي روش به او علاقه زيادي دارد. استفاده از او در خط دفاعي نشان مي‌دهد کي روش مي‌خواهد هجومي‌تر بازي کند.

- عليرضا جهانبخش؛ او در حمله فوق‌‌العاده خوب است و مي‌تواند قدرت هجومي ايران را در راست افزايش دهد.

- وحيد اميري؛ در بازي با عراق خيلي خوب کار کرد. او بازيکن دونده‌اي است و مي‌تواند در چپ به پولادي کمک زيادي کند.

- سروش رفيعي؛ سروش فوق‌‌العاده انگيزه دارد. او هم گلزن است و هم در تغذيه مهاجم‌ها بسيار موفق.



 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html