پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 140196
لحظه غرق شدن دو دانشجو در درياچه شورابيل اردبيل+عکس و فيلم
تاریخ انتشار : 1393/10/25 17:30:45
نمایش : 5115
در يک‌آن يخ‌ها شکستند؛ همه زير آب رفتند، لحظات دردناکي بود با تلاش خود غرق‌شدگان و مردمي که آنجا بودند تعدادي نجات يافتند، اما همچنان دو دانشجوي دختر هر لحظه بيشتر در آب فرو مي‌رفتند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از سبلانه، عصر ديروز بود که خبري تلخ دهان به دهان در اردبيل چرخيد و تاسف همه را برانگيخت؛ خبري تاسف بار که از غرق شدن دو دختر دانشجو در درياچه شورابيل اردبيل حکايت مي کرد.

يکي از شاهدان عيني که شاهد اين ماجراي تلخ بوده به خبرنگار سبلانه گفت:  بعد از ظهر بود،داشتم از دانشگاه برمي‌گشتم که ديدم حدود 7 يا 8 نفر دانشجو دسته جمعي روي درياچه شورابيل داشتند عکس يادگاري مي گرفتند که يک مرتبه يخ‌ها شکست؛ همه زير آب رفتند لحظات دردناکي بود با تلاش خود غرق‌شدگان و مردمي که انجا بودند تعدادي از آب بيرون کشيده شدند اما همچنان دو دانشجوي دختر هر لحظه در آب فرو مي رفتند.

لحظه غرق شدن دختر دانشجو

همه افرادي که  دور و بر درياچه بودند و شاهد ماجرا به اين طرف و آن طرف مي دويدند و هرکسي سعي داشت به گونه اي به کمک غرق‌شدگان بشتابد يکي طناب مي آورد و ديگري مي گفت: يا حسين...

اين شاهد عيني ادامه داد: نيروهاي اورژانس به دنبال دو دانشجويي بودند که نتوانستند نجات يابند و پس از آمدن نيروهاي هلال احمر و چندين ساعت تلاش توانستند اجساد را بيرون بياورند؛ اما کار از کار گذشته بود و يخ هاي درياچه شورابيل جان دو دختر دانشجو در عرض چند دقيقه گرفت. 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html