پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 120128
مديرعامل پديده شانديز در نشست با سهام داران:
پديده از اتهامات تبرئه شد
تاریخ انتشار : 1393/10/17 19:22:49
نمایش : 3162
مديرعامل پديده شانديز در نشست روز گذشته ي خود با سهام داران که در محل شهر رويايي پديده برگزار شده و به صورت ويدئو کنفرانس در تمامي دفاتر اين شرکت در سراسر ايران پخش مي شد گفت: اگر هر ارگان، نهاد و اداري مدعي است که شرکت پديده به آنان بدهکار است اعلام کند، ولي صراحتا مي گويم به هيچ نهادي بدهي نداريم!
به گزارش پايگاه خبي تحليلي پيرغار، محسن پهلوان مقدم در ابتداي اين نشست با اشاره به بداخلاقي هاي رسانه اي که چندي ست پيرامون وضعيت اقتصادي شرکت پديده مطرح شده است گفت: من سرباز اين نظام هستم و تا زماني که در اين سمت به خدمت گذاري مشغول باشم، سهام داران مطمئن باشند حقي از آنان ضايع نخواهد شد.

وي با اشاره به نشست روز دوشنبه خود با معاون قوه قضائيه پيرامون وضعيت پديده افزود: اخيرا با مشکلاتي روبرو شده بوديم که بحمدالله با ورود مسئولان ارشد قوه قضائيه و بررسي اسنادي که از ما خواسته اند خط بطلاني بر فساد مالي شرکت پديده شانديز کشيده شد.

وي از شرکت هايي که بصورت قارچ گونه رشد کرده و اقدام به فروش سهام اين شرکت مي کردند انتقاد کرد و آن را عاملي براي هجمه به مديريت پديده شانديز دانست و خاطرنشان ساخت: دستگاه قضائي با ورود به اين ماجرا و بررسي آن توانست جلوي تخلفات را بگيرد و از اين بابت نيز اتهامي متوجه ما نيست.

مدير عامل شرکت پديده از سخنگوي قوه قضائيه نسبت به مواضع اخيرش در ارتباط با هجمه هايي که به اين شرکت وارد کرده اند تشکر کرد و افزود: دادستان مشهد هم نسبت به اين پرونده هوشمندانه عمل کرد و خرسنديم چنين مديراني در بدنه و رئوس مديريتي دستگاه قضا حضور دارند.

پول شما بجاي آنکه وارد بازار ربا و نزول شود تبديل به مجتمع شد

محسن پهلوان در ادامه با مخاطب قرار دادن سهام داران اين شرکت اظهار داشت: پشتوانه ي سهام شما همين ساختمان هايي هست که در حال احداث مي باشد و همين را بدانيد پول شما بجاي آنکه وارد بازار ربا و نزول شود تبديل به مجتمع هايي شد که در آينده آبروي اقتصادي ايران خواهد بود.

وي گفت: اگر اين پروژه به اتمام برسد خواهيد ديد ديگر حسرت ساختمان هاي شيک و مرتفع کشور هاي ديگر را نخواهيم خورد و همين امر مي تواند به جلب توريست در کشورمان کمک نمايد.

وي اظهار داشت: با احداث و بهره برداري از تمامي پروژه هاي شرکت پديده ديگر جوانان ما براي شان ساختمان هاي شيک و پيشرفته ي کشورهاي ديگر رويا نخواهد بود زيرا ما بهترش را در ايران براي آنان ساخته ايم.

پهلوان علت موفقيت هاي شرکت پديده شانديز در پيشرفت چندبرابري ساخت وساز نسبت به زمان بندي هاي پيش بيني شده را فعاليت ۲۴ ساعته و بدون تعطيلي عنوان کرد و گفت: در حالي که در کشورمان سالانه ۱۱۰روز تعطيلي داريم ولي چنين چيزي را در شرکت پديده مشاهده نخواهيد کرد و همکاران بصورت ۲۴ ساعته مشغول فعاليت هستند؛همين امر باعث شده است تا زودتر از آنچه که براي افتتاح پروژه هاي مان در نظر گرفته ايم بدان دست يابيم.

وي يکي ديگر از عوامل موفقيت شرکت پديده را سفارش ناپذيري دانست و عنوان کرد: هيچ سفارشي را از هيچ شخص حقيقي و حقوقي و يا نهادي قبول نکرديم و خط پيش روي ما هم قانون گريزي نيست؛ پشت سر دستگاه قضايي حرکت خواهيم کرد و تمکين به قانون را سرلوحه اقدامات خود قرار داده ايم.

من فرزند ايرانم و هيچوقت به کشورم، نظام و رهبرم پشت نخواهم کرد

مدير عامل شرکت پديده با تأکيد بر اينکه سهام داران خيالشان از بابت سهامي که خريده اند راحت باشد گفت: من فرزند ايرانم و هيچوقت به کشورم، نظام و رهبرم پشت نخواهم کرد و مطمئن باشيد کساني که سوداي فراري دادن مرا در سر مي پرورانند اين آرزو را به گور خواهند برد.

وي علت اين بداخلاقي هاي اخير را عدم تمکين وزارت جهاد به حکم دادگاه دانست و سوأل کرد: چرا زماني که دادگاه دوسال قبل حکم برائت شرکت پديده از تمامي اتهامات مطروحه را صادر نموده بود و زماني که وزارت جهاد مهلت يکماهه اي براي اعتراض به حکم صادره ي دادگاه را داشت پس از دوسال اقدام به اين کار کرده اند؟

پهلوان اضافه کرد: اگر موضوع تغيير کاربري ها مطرح مي باشد، اين دعوايي است که بين دو نهاد شهرداري و وزارت جهاد بوده و به شرکت پديده شانديز مربوط نيست زيرا تمامي زمين ها را شهرداري طبق اسنادي که داريم با مجوز هاي قانوني به ما داده است؛ حتي نماينده ي دستگاه قضا هم بر اين موضوع تأکيد کرد که اين مشکل بين شهرداري و وزارت جهاد مي باشد و شرکت پديده در آن دخيل نيست.

مدير عامل شرکت پديده در ادامه افزود: قرار بود طبق قولي که به سهام داران داده بوديم در روز ۱۴ دي ماه قيمت هاي سهام را افزايش دهيم ولي بنا به درخواست دستگاه قضا تا زمان رأي نهايي نتوانستيم اين کار را بکنيم براي همين بخاطر بدقول نشدن پيش سهام داران، از سهام مديران و مسئولان شرکت پديده کاسته و به هر ده سهم سهام داران يک سهم اضافه کرديم.

وي در ادامه از افتتاح سالن پاتيناژ در شب تولد حضرت رسول اکرم(ص) و امام صادق(ع) خبر داد و گفت: اين سالن براي اولين بار در ايران افتتاح مي شود و قابليت برگزاري مسابقات ليگ و آسيايي را هم داراست.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html