پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 120056
آيا اينجا واقعا ايران است؟+ تصاوير
تاریخ انتشار : 1393/10/13 13:11:24
نمایش : 5765
تصاويري که مشاهده مي کنيد مربوط به پيست اسکي توچال و ديزين در يکي از مناطق تهران است، يعني جايي در قلب پايتخت اين درحالي است که برخي بدون رعايت ضوابط به راحتي با هرنوع پوششي تردد مي کنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از پايگاه خبري زنان قم ، عدم رعايت مسائل عرفي در برخي مناطق به خصوص در پايتخت هراز گاهي جنجالي به پا کرده و حواشي خاصي را ايجاد مي کند.

اما اين بار آژانس عکس اروپا تصاويري را منعکس کرده است که به ايران نسبت داده مي شود اين درحالي است که به نظر مي رسد اين تصاوير واقعيت داشته و متاسفانه متعلق به ايران است، تصاويري که افراد بدون رعايت نازلترين حد از پوشش اسلامي اقدام به تردد در پيست اسکي کرده و به سادگي قوانين عرف وشرع را زير پا نهاده و جو جامعه را مسموم مي کنند.

هرچند وجود اين صحنه ها در يک کشور اسلامي مايه تاسف و تاثر است و هيچ منطقي اين تصاوير را هضم نمي کند اما نکته اي که عمق فاجعه را هويدا مي کند انتشار اين تصاوير از سوي آژانس عکس اروپاست، کساني که از هيچ نکته اي براي يورش به ايران فروگذار نمي کنند با پخش اين تصاوير سعي در هرچه پررنگ جلوه دادن مسائل داخلي ايران دارند.

در اين تصاوير که به ندرت حجابي بر سر بانوان ديده مي شود، اختلاط زنان و مردان بسيار مشهود بوده و به نظر مي رسد هيچ ضوابطي در اين منطقه رعايت نمي شود و پوشش افراد در سبک ها و مدل هاي نامتعارفي است.

پيش از اين نيز اخباري مبني بر عدم رعايت ضوابط اوليه پوشش افراد در چنين پيست هايي مطرح شده و تصاويري نيز در دنياي مجازي منتشر شد که نشان دهنده اوج سنت شکني در اين مکان هاست تاجايي که افرادي که پايبند مسائل عرفي وشرعي هستند به اينگونه مکان ها تردد نکرده و عطاي آنرا به لقايش مي بخشند چرا که جو نامناسب موجود ارزش ساعاتي تفريح را ندارد.

اين درحالي است که از منابع دولتي و مقامات ذي ربط هيچ خبري مبني بر رسيدگي به وضع اين اماکن ديده نشده و همچنان وضع ناهنجار اين مناطق ادامه دارد به طوري که هرروز موارد جديدي به تخلفات اينگونه اماکن اضافه مي شود و هيچ کس پاسخگوي روند صعودي حذف و کمرنگ شدن پوشش اسلامي در اماکن تفريحي و سياحتي نيست.

سالهاست جامعه شناسان عوامل بروز اين ناهنجاريها را فرياد مي کشند اما دريغ از گوش شنوايي که به مسائل داخلي اهميت داده و زمينه ممانعت از سنت شکني ها را فراهم کند.

اين درحالي است که اگرچه هم اکنون بروز ناهنجاريها با شيبي ملايم و در سکوتي تدارک ديده صورت مي پذيرد اماروزي که چنين افرادي تريبون مطالبه گري به دست گرفته و ادعاي آزادي بي حد و حصر کنند، براي حل معضلات اجتماعي و مبارزه با ناهنجاري هاي تزريق شده به جامعه فرصتي باقي نمانده باشد چراکه علاج واقعه پيش از وقوع بايد کرد.

 

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html