پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 120054
بسيج امتداد لشکر عاشوراست/ عضويت 2هزار نفر در بسيج رسانه
تاریخ انتشار : 1393/10/13 13:04:02
نمایش : 5919
مسئول سازمان بسيج رسانه گفت: در حال حاضر در طول يک هفته حدود 14 پايگاه در سراسر کشور و در شهرستان هاي مختلف افتتاح شده و در تهران هم پايگاه بسيج شهيد صارمي در شبکه اطلاع‌رساني دانا، به عنوان اولين پايگاه بسيج رسانه است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مسعود بصيري، مسئول سازمان بسيج رسانه در مراسم افتتاحيه اولين پايگاه بسيج رسانه اظهار داشت: هرچه پايگاه هاي بسيج در کشور و در سطح دنيا گسترش پيدا کند اين باعث خرسندي و افتخار بيشتر ماست؛ هرچه افراد بسيجي بيشتر شوند و از اسم و گزارش بيرون بيايند، اميد ما به آينده بسيج بيشتر مي‌شود.

وي در ادامه در تعريف بسيج گفت: در تمام دنيا بسيجي به معناي اخص کلمه يعني کسي که به آرمانهايش ايمان داشته باشد و براي آنها تلاش کند.

مسئول سازمان بسيج رسانه افزود: بسيج به معناي جمع کردن توده‌هاي مردم براي دستيابي به يک هدف بزرگ است؛ يعني اگر امام حسين امروز در جمع ما بودند؛ يعني به شهادت نرسيده بودند و لشکري وجود داشت، نيروهاي اين لشکر همين افرادي هستند که در بسيج فعاليت مي کنند.

بصيري ضمن بيان ويژگي هاي يک بسيجي يادآور شد: کساني که داراي مولفه هاي مترتب بر تشيع هستند , کساني که براي ايمان و اعتقادي که دارند تلاش مي کنند اين افراد بسيجي هستند.

مسئول سازمان بسيج رسانه با بيان اينکه در دورافتاده ترين نقاط کشور و حتي در کارگاه هاي کوچک هم در کشور پايگاه‌ بسيج وجود دارد ؛ اما در رسانه ها تا کنون اين پايگاه ها را نداشتيم، خاطرنشان شد: بيشترين ضربه هم تا کنون از رسانه‌ها خورده شده است.

بصيري افزود: با روندي که شکل گرفته است و با همت دوستان فعال، دست برتر در حوزه رسانه که به فرموده مقام معظم رهبري در اختيار غرب است، در اختيار بسيج رسانه قرار خواهد گرفت.

وي اذعان داشت: بهترين روزنامه‌هاي ما به اندازه تيراژ خودشان نمي توانند اثر گذار باشند و مردم را با خود همراه کنند، اين اشکالات بايد رفع شوند و هيچ مرجعي بهتر از بسيج براي رفع اين مشکل نيست.

مسئول سازمان بسيج رسانه اذعان کرد: اميدواريم که به برکت خون اين شهدا، رسانه‌هاي ما از اين وضعيت نجات پيدا کنند و حرف جديدي را در دنياي رسانه بزنند.

بصيري در ادامه گفت: در حال حاضر در طول يک هفته حدود 14 پايگاه را در سراسر کشور، در شهرستان هاي مختلف افتتاح شده و در تهران هم پايگاه بسيج شهيد صارمي در شبکه اطلاع‌رساني دانا، به عنوان اولين پايگاه بسيج رسانه است.

وي در پايان افزود: امروز جمعيت بسيجيان در بسيج رسانه حدود 2 هزار نفر است که اين رقم تا پايان سال به بيش از 4 هزار نفر افزايش پيدا مي کند که با راه اندازي دفتر تهران بزرگ اين جمعيت افزايش چشم‌گيري خواهد داشت؛ چرا که جمعيت رسانه‌اي ما در تهران بزرگ، بسيار زياد است و اميدواريم که نتيجه و ثمره راه اندازي اين دفاتر را در حوزه عمل، فکر و انديشه در رسانه‌هاي مختلف ببينيم.

انتهاي پيام/ط

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html