پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119933
سردار سليماني آمريکا را به چالش کشيده است
تاریخ انتشار : 1393/10/04 09:41:25
نمایش : 2436
پايگاه خبري ميدل ايست آنلاين معتقد است فعاليت‌هاي سرلشگر قاسم سليماني نفوذ منطقه‌اي ايران را بالا برده است.
به گزارش پايگاه خبير تحليلي پيرغار، اين پايگاه خبري در يادداشتي نوشت: حضور «حاج» قاسم سليماني در بغداد يا هر منطقه‌اي در داخل عراق تعجب‌برانگيز نيست و مشاهده او به همراه جمعي از افسران، همراهان و مشاورانش حتي در داخل منطقه محافظت شده «خضرا» به امري عادي و معمولي بدل شده است... سليماني همچنان با نيروهاي ميداني و بسيج مردمي در عراق کار مي‌کند.

ميدل ايست آنلاين در ادامه مدعي شد: سليماني در جريان مذاکرات هسته‌اي در عمان و وين براي رسيدن به توافق تاريخي بين تهران و شش کشور مذاکره‌کننده، «به عمد و با شمار بسيار اندکي از همراهان خود در مقابل سفارت آمريکا در بغداد و در داخل منطقه خضرا، پياده‌روي کرد.» به گفته منابع بلندپايه، سليماني دو بار از مقابل سفارت آمريکا پياده عبور کرد که بار اول در روز آخر مذاکرات عمان و بار دوم در آخرين روز مذاکرات وين بود. تهران مي‌خواهد اين پيام شفاف را به آمريکا برساند که هر جا نيروهاي شما حضور داشته باشند ما هم هستيم.

در پايان اين تحليل آمده است: ناظران غربي مي‌گويند که اصرار ياران سليماني در انتشار تصوير وي، طرحي سازمان يافته از سوي سازمان اطلاعات سپاه قدس از طريق پايگاه‌هاي اجتماعي است تا بر اساس آن، از فضاي قوميتي حاصل از اقدامات تروريست‌هاي داعش در عراق استفاده کنند، به طوري که محبوبيت حاج سليماني و «حاج هادي» (العامري، فرمانده سپاه بدر) به طور بي‌سابقه‌اي در داخل کشورهاي محور مقاومت يعني عراق، لبنان، يمن و سوريه بالا رفته است. ارتباط و دوستي قوي، «حاج» هادي و «حاج» قاسم را به هم نزديک کرده است.
 
کد مطلب: 590 پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html