پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119827
بزرگ ترين اشکال ورود ابزار ارتباطي نوين به کشور، به روز نبودن فرهنگ استفاده از آنها مي باشد
تاریخ انتشار : 1393/09/25 09:00:07
نمایش : 1542
يکي از کارشناسان فرهنگي با اشاره به آسيب هاي عضويت در شبکه هاي مجازي، گفت: شبکه هاي مجازي در خدمت اهداف دشمن صهيونيستي هستند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرگزاري بسيج؛ کارگاه آموزشي آشنايي با آسيب هاي شبکه هاي مجازي و تهديدات فراروي اينترنت، تلفن هاي هوشمند همراه و شبکه هاي اجتماعي وايبر، وي چت، واتس آپ، تانگو،‌اينستاگرام و ... در ستاد سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام برگزار شد.

در اين کارگاه آموزشي، مهران قاسمي، با تسليت اربعين حسيني، حضور خيل ميليوني عاشقان امامت و ولايت در مراسم اربعين سيد و سالار شهيدان را بزرگ ترين راهپيمايي مذهبي دنيا عنوان کرد که چشم جهانيان را خيره ساخت.

وي، افزود: اين آئين مذهبي، نگاه دنيا را به سمت جهان اسلام تغيير داد و توطئه هاي دشمنان اسلام و مسلمين و به ويژه گروه تروريستي داعش را خنثي ساخت.

قاسمي، در ادامه به تاريخچه ورود تلفن همراه و اينترنت به کشور اشاره کرد و يادآور شد: بزرگ ترين اشکال ورود ابزار ارتباطي نوين به کشور، به روز نبودن فرهنگ استفاده از آنها مي باشد.

وي، سير تکويني جوامع را برشمرد و گفت: جوامع سنتي، صنعتي، التکرونيک يا انفورماتيک، سير تکويني جامعه بشري است که در حال حاضر در مرحله انفورماتيک يا جامعه الکترونيک قرار داريم.

اين کارشناس مسايل فرهنگي، تصريح کرد: گذارهايي که انسان ناچار به عبور از آنهاست بسيارند و گذار تمدني، گذار فرهنگي، گذار اجتماعي، گذار سياسي، گذار قومي، گذار سنتي، گذار اطلاعات، گذار ارتباطات، گذار نسلي و ديني، سياسي و ... از جمله اين گذارها به شمار مي روند.

وي، به تأثيرات و کارکردهاي اينترنت در جوامع مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: تأثيرگذاري بر ذهن يعني، تفکر، تخيل و توهم از کارکردهاي اينترنت بر روي کاربران مي باشد.

قاسمي، افزود: نرم افزارهاي نصب شده روي گوشي هاي هوشمند و فضاي مجازي اينترنت با تأثيرگذاري بر روي مخاطبين صحنه جنگ نرم را طراحي و نقشه هاي دشمنان بشريت را اجرا مي کنند.

اين کارشناس مسايل فرهنگي، به تأسي از فرمايشات مقام معظم رهبري ادامه داد: اهميت فضاي مجازي از نظر رهبر معظم انقلاب به اندازه اهميت انقلاب اسلامي عنوان شده و معظم له فرموده اند" اگر مي توانستم خودم مسئوليت اين شورا را به عهده مي گرفتم".

انتهاي پيام/590 پ
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html