پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119726
جنجال در برنامه زنده تلويزيون
تاریخ انتشار : 1393/09/15 11:36:06
نمایش : 2536
قسمت دوم بحث بر سر ماجراي واگذاري دو باشگاه استقلال و پرسپوليس در برنامه ورزش از نگاه دو باز هم به جنجال کشيده شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اين برنامه که جمعه شب شروع شد و تا بامداد امروز (شنبه) با اجراي علي جوادي روي آنتن شبکه دو سيما ادامه يافت، سه مهمان نامدار داشت. علي فتح الله زاده، امير عابديني و اميررضا خادم آمده بودند تا گره هاي خصوصي سازي دو باشگاه استقلال و پرسپوليس را باز کنند اما خيلي زود بحث شان به جنجال کشيده شد.

البته اين برنامه، در راستاي برنامه هفته قبل با حضور همين سه نفر بود که روي آنتن رفت. عابديني و فتح الله زاده از همان ابتداي کار با حرف هاي خود به مدل مديريتي خادم حمله کردند و او را براي اين پستي که دارد (خادم نماينده تام الاختيار وزير ورزش در امر واگذاري دو باشگاه استقلال و پرسپوليس است) بسيار جوان و خام دانستند. خادم نيز با ارائه سندهاي معتبري، حرف هاي مديران اسبق و سابق سرخابي را تکذيب کرد.

او يک سند مقابل دوربين نشان داد که ثابت مي کرد فتح الله زاده در زمان مديرعاملي استقلال، به دنبال ثبت يک شرکت بوده است. ثبت اين شرکت، علامت سوال بزرگ برنامه بود که به چالش کشيده شد اما فتح الله زاده هرگز زير بار اين قضيه نرفت که وقتي مديرعامل استقلال بوده، نبايد به نام استقلال و به کام ديگران، اقدام به راه اندازي شرکت مي کرد.

مديرعامل سابق باشگاه استقلال که مدام مي گفت خادم در حال مغلطه کردن است، مدعي شد سال قبل پيراهن استقلال را به چند اسپانسر مختلف اجاره داد تا تبليغ کنند و در مقابل حدود ۸ ميليارد تومان درآمدزايي داشت که خادم نيز در پاسخ گفت: «ما هم ۷ ميليارد و ۸۰۰ ميليون بابت تبليغات پيراهن استقلال در اين فصل پول گرفته ايم.» ماجراي بعدي، بدهي هاي استقلال بود. خادم اعتقاد داشت فتح الله زاده حدود ۵۰ ميليارد تومان بدهي برجا گذاشته بود اما باز هم فتح الله زاده اين بحث را قبول نداشت و در نهايت گفت چيزي در حدود ۲۷ ميليارد تومان بدهي دارد و ۱۳ ميليارد تومان هم ماليات مانده است. فتح الله زاده مدام مي گفت: «آقاي خادم! شما چيزي از مديريت در فوتبال نمي دانيد»

اما بحث عابديني و خادم هم بالا گرفت. هنگامي که خادم مشغول صحبت در مورد چگونگي شکل گيري هيات مديره جديد باشگاه پرسپوليس بود، عابديني که از شنيدن اين حرف ها قانع نمي شد، لبخند مي زد که همين امر باعث عصبانيت معاون پارلماني وزير ورزش شد تا خادم در مقام پاسخگويي، با صدايي بلندتر حرف هايش را به زبان آورده و در مورد هبه شدن ۱۵ درصد از سهام باشگاه پرسپوليس در اوايل دهه ۷۰ از امير عابديني سوالاتي بپرسد.

جنجال دوم در برنامه از همين جا شروع شد و طرفين روي آنتن به صورت مشخص به درگيري پرداختند. کار به جايي رسيد که عابديني به خادم گفت: «فقط بايد به حرف هاي شما خنديد!» خادم نيز در جواب گفت: «من اينجا در اسناد به وضوح مي بينم که حقي از بيت المال به شما هبه شده به همين علت از شما پاسخ مي خواهم.» بعد هم تاکيد کرد که با تمام اين مسائل، چون عابديني و فتح الله زاده از او بزرگ تر هستند، مجبور است احترام هر دو نفر را حفظ کند.

مجري برنامه سعي داشت زمان را بين هر سه نفر تقسيم کند اما جنجال هاي اين سه نفر تمامي نداشت. خادم مي گفت: «برخلاف تصورم، هيچ حرف جديدي از عابديني و فتح الله زاده نشنيدم.»

فتح الله زاده هم که مي خواست همچنان مسائل شخصي را دنبال کند، سوال ديگري از خادم پرسيد: «شما مگر نگفتيد هر کسي مي خواهد براي واگذاري پرسپوليس و استقلال پيشقدم شود؟ پس چرا وقتي ما وارد عمل شديم و گفتيم مي خواهيم باشگاه را بگيريم، شما جواب رد داديد؟» که خادم به صورت تلويحي نام وزير را به زبان آورد تا اين طور القا شود که وزير ورزش به دنبال افراد جديدي است.

برخي مباحث اين برنامه نيز جالب بود، اينکه جواد نکونام و پژمان منتظري هر کدام براي انجام ۶ بازي از باشگاه استقلال مبلغ ۶۰۰ ميليون تومان دريافت کرده اند يا وقتي به رويانيان گفته بودند چرا حسابرسي باشگاه پرسپوليس صحيح نيست، او جواب داده: «مگر در اين مدتي که من تنهايي کار مي کردم، کسي به سراغم آمده که حالا از من جواب مي خواهيد؟»

بحث پرتنش و پر از درگيري اين هفته برنامه ورزش از نگاه دو با عذرخواهي خادم از عابديني و فتح الله زاده به پايان رسيد اما مخاطبان اين برنامه همچنان بايد به دنبال سوالات خود باشند؛ سوالاتي در خصوص واگذاري دو باشگاه استقلال و پرسپوليس يا بررسي عملکرد مديران عامل اين دو باشگاه در گذشته. قرار شد در هفته هاي آينده اين مباحث با حضور چند تن ديگر از مديران اسبق اين دو باشگاه ادامه يابد.
 
کد مطلب: 590 پ
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html