پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119428
پوشش هاي زننده بازيگران؛ هر روز بدتر از ديروز+تصاوير
تاریخ انتشار : 1393/08/14 10:29:58
نمایش : 3531
در حالي که تنها 2 ماه به برگزاري جشنواره فيلم فجر مانده است، به نظر مي رسد لزوم استفاده از قانون پوشش براي بازيگران بيشتر احساس مي شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، بازيگران يکي از اقشار در جامعه هستند که همواره مورد توجه ساير مردم بوده و به خاطر در دست داشتن رسانه تصويري، تأثير زيادي بر مردم به ويژه جوانان مي‌گذارند.

همه بازيگران به نسبت ساير مردم در رفاه خوبي به سر مي برند و به همين خاطر بسياري از مردم دوست دارند بازيگر باشند.

در همين راستا پوشش بازيگران نيز براي جوانان يک الگوي بسيار مهمي است و حضور بازيگران در برنامه‌هاي رسمي و دسته جمعي با توجه به اينکه نگاه افراد زيادي به آن‌ها است کاملاً شخصيت اين افراد را نشان مي دهد.

اين روزها که فرهنگ حجاب و پوشش بيشتر از هر زمان ديگر به يکي از دغدغه‌هاي مسئولين تبديل شده است و به دنبال دروني سازي فرهنگ پوشش در جامعه طرح‌هاي مختلفي ارائه مي شود، متأسفانه نظارتي بر نوع پوشش بازيگران وجود ندارد.

بازيگران ايراني به ويژه بازيگران زن در سينماي کشور خارج از هر محدوديتي به خود اجازه مي دهند که از هر نوع پوششي براي حضور در هر برنامه‌اي استفاده کنند.

اين موضوع تا جايي شدت يافته است که برخي از اين بازيگران با حضور در کشورهاي خارجي اقدام به کشف حجاب کرده و پس از بازگشت به ايران نيز شاهد هستيم که هيچ گونه برخوردي از سوي مسئولين با آنها صورت نمي گيرد.

جشنواره فيلم فجر در سال گذشته يکي از بارزترين جلوه هاي قبح زدايي بازيگران از فرهنگ پوشش است؛ بازيگران در اين جشنواره فارغ از رعايت چارچوب هاي اجتماعي و مذهبي، با هر تيپ و لباسي در اين مراسم حاضر شدند.

در اين ميان برخي از بازيگران با افتتاح سالن‌ها و کلينيک‌هاي زيبايي در کنار درآمدهاي ميلياردي خود درآمد ديگري را براي خود رقم ميزنند که از رواج تجمل گرايي به دست مي‌آيد.

در اين راستا اخيرا نيز عکس هايي مربوط به بازيگران از حضورشان در يک کلينيک زيبايي منتشر شده است که اين عکس ها حاکي از همين موضوع است.

پرستو صالحي ،سحر زکريا در افتتاحيه کلينيک زيبايي (عکس)

پرستو صالحي ،سحر زکريا در افتتاحيه کلينيک زيبايي (عکس)

با توجه به نزديک شدن به جشنواره فيلم فجر در سال جاري و حاشيه‌هاي پوششي که جشنواره فيلم فجر در سال گذشته داشت، به نظر مي رسد بهتر است مسئولين قبل از رسيدن به بحران پوشش بازيگران در اين جشنواره، فکري براي اين موضع داشته باشند.

خارج از همه اين مسائل لباس هرکس نشان دهنده شخصيت آن فرد بوده و قطعاً حضور اين بازيگران با تيپ هاي خارج از عرف، نه تنها شخصيت اين بازيگران را بالاتر نبرده بلکه بيشتر باعث مسخره و به حاشيه رانده شدن اين بازيگران مي شود.

عکس:مانور تلخ ابتذال در جشن حافظ

 

انتهاي پيام/ط

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html