پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119346
استخدام جديد در وزارت آموزش و پرورش ممنوع است
تاریخ انتشار : 1393/08/04 07:38:57
نمایش : 4163
وزيرآموزش و پرورش در سفر به استان چهارمحال و بختياري از ممنوعيت استخدام جديد تا پايان برنامه پنجم در اين وزارتخانه خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرگزاري بسيج استان چهارمحال و بختياري؛ علي اصغر فاني درجمع خبرنگاران و اصحاب رسانه و مطبوعات در شهرکرد اظهار داشت: سقف استخدام در برنامه پنجم ميزان مشخصي بوده که اين سقف در سال هاي گذشته برنامه پنجم تکميل شده است و به همين دليل تا پايان برنامه استخدام جديد در وزارت آموزش و پرورش وجود ندارد.

فاني با اشاره به طرح بومي گزيني در دانشگاه فرهنگيان، تصريح کرد: از بهمن ماه امسال پذيرش در دانشگاه فرهنگيان براساس بومي گزيني است و نيروهاي بومي مناطق در پرديس همان منطقه تحصيل و سپس در همان بوم، مشغول به خدمت مي شوند.

وزير آموزش و پرورش،محروميت زدايي در اين وزارتخانه را در دو شاخص نيروي انساني و فضاي آموزشي قابل ارزيابي دانست و اولويت تخصيص اعتبار به استانها از سال آينده را مرتبط با ميانگين و نرم کشوري پايين تر نسبت به اين شاخص ها عنوان کرد.

گفتني است: وزير آموزش و پرورش در سفر به استان چهارمحال و بختياري با حضور در گلزار شهداي شهرکرد به مقام والاي شهيدان هشت سال دفاع مقدس و فرهنگيان شهيد اين استان اداي احترام کرد.

بازديد از پروژه هاي در حال ساخت و حضور در جمع مديران مدارس و آموزشگاه هاي استان از ديگر برنامه هاي وزير آموزش و پرورش در سفر به چهارمحال و بختياري بود.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html