پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119084
اجراي آداب و رسوم غلط باعث مرگ دختر بچه 11 ساله فارساني شد
تاریخ انتشار : 1393/07/09 08:55:07
نمایش : 4433
اين حادثه که در مراسم تشييع پيکر فرد متوفي در شهر مسجد سليمان رخ داد باعث گرديد چندين خانوار به سوگ دختردانش آموز کلاس پنجم بنشينند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در جريان مراسم خاکسپاري مرحوم مسلم اسدي فارساني که با حضور بيش از 1000 نفر زن – مرد-کودک و جوان در قبرستاني در مسجد سليمان برگزار گرديد و اجراي يک رسم غلط  که در هنگام تشييع جنازه گروهي ناآگاه با در دست داشتن اسلحه و عدم آشنايي به فنون استفاده از اسلحه شروع به تيراندازي هوايي نموده متاسفانه بر اثر اصابت يکي از اين گلوله ها به پهلوي دختر 11 ساله اي به نام هستي اسدي باعث مرگ وي گرديده و اين گل نو رسيده را پرپر نموده و چراغ روشن خانواده هايي را خاموش نمود که در اين حادثه ناگوار چندين نفر نيز مجروح گرديدند.
اين عادت غلط و رسم غير اخلاقي که در بين گروهي از شهروندان معمول است تاکنون جان انسان هاي بي گناه و معصوم بسياري را گرفته است و باعث عزادار نمودن هزاران خانواده شده است.
اينگونه اتفاقات که هر چند وقت نمايان ميشود مي طلبد مقامات محترم قضائي و انتظامي با مسبين واقعه برخورد شديدي در جامعه را فراهم نماييد تا درس عبرتي براي ديگران شوند و باعث ايجاد امنيت در جامعه را فراهم نمايند از سوي ديگر سازمان و ارگانها و نهادهاي دولتي در ارتباط با فرهنگ سازي در بين شهرونداني که از اين گونه فرهنگها برخوردار ميباشند مي طلبد تلاش و کوشش وافري را بکار گيرند و نسبت به فرهنگسازي در اين گونه جوامع فعال تر قدم بردارند.
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html