پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119049
طرح کيفيت‌بخشي روزهاي پنجشنبه در 51 دبستان استان اجرا مي‌شود
تاریخ انتشار : 1393/07/07 09:19:52
نمایش : 2894
معاون پرورشي و فرهنگي آموزش و پرورش استان از اجراي طرح «مديريت کيفيت بخشي روزهاي پنجشنبه در مدارس» در 51 دبستان استان خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، افشين اميريان گفت: طرح «مديريت کيفيت‌بخشي روزهاي پنجشنبه در مدارس» در ۵۱ دبستان چهارمحال وبختياري اجرا مي شود.

وي با اشاره به اينکه طرح کيفيت بخشي مدارس همزمان در ۲هزار و ۱۵۱ دبستان کشور هم به صورت آزمايشي برگزار مي شود،افزود: اصلي ترين هدف اين طرح، توسعه و ترويج فعاليت هاي نشاط آفرين براي دانش‌آموزان است.

معاون پرورشي و فرهنگي اداره‌کل آموزش و پرورش استان با بيان اينکه با تعطيلي پنجشنبه‌ها، فرصت براي فعاليت هاي پرورشي در مدارس کم شده است، گفت: روز پنجشنبه زمان خوبي براي اجراي برنامه‌هايي است که در طول هفته فرصتي براي اجراي آن ها وجود ندارد.

اميريان، اجراي اين طرح را فرصت مناسبي براي پاسخ به نيازهاي آموزشي و پرورشي دانش‌آموزان دوره ابتدايي عنوان کرد و گفت: در اين طرح مجموعه فعاليت‌هايي مثل ايستگاه ها و کارگاه‌هاي آموزشي، کلاس هاي متنوع فرهنگي و هنري، اردو و بازديد، مسابقات و جشنواره ها، بازي هاي علمي وکاربردي و ... اجرا مي شود.

اميريان با اشاره به مدارس واجد شرايط اين طرح گفت: آمار حداقل ۱۰۰ دانش‌آموز و داشتن زيرساخت هاي لازم براي اجراي برنامه ها از ويژگي هاي مدارسي است که طرح کيفيت‌بخشي پنجشنبه ها در آن اجرا مي‌شود.

وي تصريح کرد: با توجه به تعطيلي پنج شنبه ها، دانش‌آموزان به صورت داوطلبانه در اين طرح شرکت مي کنند.

اميريان، استفاده از ظرفيت هاي درون مدرسه و بيرون از آن را از مهمترين راهبردهاي اين طرح عنوان کرد و گفت: از اولياي دانش آموزان مدارس مجري طرح کيفيت بخشي پنجشنبه ها مي‌خواهيم که بيشترين همکاري لازم را با مدير مدرسه در زمينه اجراي اين طرح داشته باشند.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html