پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118899
طوفان مايلي‌کهن در برنامه نود
تاریخ انتشار : 1393/06/25 08:52:11
نمایش : 3451
محمد مايلي کهن پيشکسوت باشگاه پرسپوليس در تازه ترين صحبت‌هايش حملات شديدي را به عادل فردوسي پور، علي دايي و عليرضا رحيمي انجام داد. مايلي کهن از تهيه کننده و مجري برنامه نود به عنوان فردي ياد کرد که "فوتبال را به لجن کشيده است"!
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، برنامه دوشنبه شب نود هرچند در ۳۰ دقيقه پاياني خود با صحبت‌هاي علي دايي و انتقادات وي از وزير ورزش و جوانان تا حدودي جنجالي شده بود، ولي با روي خط آمدن محمد مايلي کهن همه چيز عوض شد. سرمربي پيشين تيم ملي با به کار بردن جملات و عباراتي باعث شد تا بينندگان و ميهمانان برنامه نود هم براي لحظاتي دچار شوک شوند و ماجراي دعواي علي دايي با وزارت ورزش را از ياد ببرند.

مايلي کهن در ابتدا فردوسي پور را کروشي‌پور خطاب کرد که اين مسئله هرچند براي لحظاتي لبخند مجري برنامه نود را در پي داشت، ولي در نهايت فردوسي پور از مايلي کهن خواست از اين کار خود دست بردارد.

سرمربي پيشين تيم ملي که بسيار عصباني بود گفت: اگر من اين فضا را به هم مي ريزم، شما همه چيز را زير سئوال مي بريد. دم دم‌هاي صبح است که شما به من وقت مي‌دهي! شما فوتبال اين ممکت را نابود کردي! چرا اجازه نمي‌دهي صحبت کنم؟

مايلي کهن سپس خطاب به عليرضا رحيمي ميهمان حضوري برنامه گفت: آقاي رحيمي فرمودند که سياسي (رئيس هيات مديره باشگاه پرسپوليس) با من براي سرمربيگري صحبت کرده است. آيا من بايد از رحيمي اجازه مي‌گرفتم؟ شما خودت مي‌گويي هيات مديره و وزارت ورزش قبولت نداشتند، پس چرا در پرسپوليس ماندي؟ شما چند دفعه سر تمرين پرسپوليس رفتي و ديدي که سرمربي تيمت با کت و شلوار به تمرين آمده است. من ۴۵ سال است که در پرسپوليس هستم و از اين اتفاقات خون دل مي‌خورم.

وي در توضيح تماس رئيس هيات مديره پرسپوليس با وي، تاکيد کرد: بنده سياسي را نمي شناسم. او روز يکشنبه هفته قبل با من تماس گرفت و پيام گذاشت. من هم ساعت ۱۱ شب با وي تماس گرفتم و قرار شد صبح روز دوشنبه همديگر را ببينيم. سياسي از من مشورت خواست و هرگز نگفت که من سرمربي شوم. من هم به سياسي گفتم که اگر هدف شما برکناري است، هدفتان اشتباه است. من تاکيد کردم که شما داريد احساسي عمل مي‌کنيد.

مايلي کهن در ادامه انتقادات و حملاتش را متوجه علي دايي کرد و گفت: سرمربي تيم (علي دايي) هم دشمن خودش بود، هم دشمن طرفداران. ما کجا از فوتبال حرفه‌اي صحبت مي‌کنيم. پرسپوليس ميليون‌ها هوادار دارد آن وقت سرمربي با لباس شخصي سر تمرين مي‌رود.

در اين هنگام رحيمي دو بار تکرار کرد که دايي يکبار هم با لباس شخصي به تمرين نرفته است. مايلي کهن گفت: عکس‌هايش موجود است.

مايلي کهن مجددا خطاب به رحيمي گفت: شما که درباره امامزاده صالح رفتنت هم دروغ مي‌گويي! شما با يک فرش فروش با سرمربي تيم چِفت شده بوديد. چطور وقتي يک فرد مثل سياسي مي‌آيد در باشگاه سرمايه گذاري کند، شما مي گويي وي بساز و بفروش است. شما گفتي هيات مديره ۱۴ ميليارد تومان پول داده است. پس پول بوده. چرا داريد با حرفهايتان شکل مردم را خراب مي‌کنيد؟

وي در ادامه بدون نام بردن از علي دايي گفت: آقايان مي‌خواستند با قلدري در پرسپوليس بمانند. اگر روز چهارشنبه هفته گذشته (حضور همزمان دايي و درخشان در تمرين پرسپوليس) يک نفر از تماشاگران کشته مي‌شد، چه کسي جوابگو مي‌بود؟ چرا هواداران را به جان هم مي‌اندازيد؟ فيلم صحبت‌هايشان هم هست که آقايان گفتند بايد وضعيت قرارداد ما مشخص شود. آنها فقط به فکر پول هستند.

مايلي کهن با اشاره به صحبت‌هايي دايي که گفته بود انتخابش به عنوان سرمربي تيم ملي با دستور علي آبادي (رئيس وقت سازمان تربيت بدني) بوده است نه محمود احمدي نژاد، گفت: مگر علي آبادي معاون اوباما بوده است؟! او معاون احمدي نژاد بوده و دستورات او را اجرا مي‌کرده. چرا سياه نمايي مي‌کنيد. همان سال من که گفته بودم احمدي نژادي هستم، سرمربي پرسپوليس هم نشدم. بعد مي‌گويند من در مصلي التماس مي کرديم تا سرمربي شويم.

سرمربي پيشين تيم ملي که صدايش هر لحظه بلندتر مي‌شد، گفت: آن وقت يکي هم مثل اخوي ايشان (برادر علي دايي) درباره من حرف مي‌زند!

در اين هنگام، عادل فردوسي پور مودبانه به وقت کم برنامه‌اش اشاره کرد و از مايلي کهن خواست صحبت‌هاي پاياني‌اش را انجام بدهد. اين درخواست با واکنش شديد مايلي کهن روبرو شد: چرا فرصت کم است؟ چرا شما هميشه طلبکاري؟ اگر رحيمي را به برنامه‌ات آوردي، بايد سياسي را هم مي آوردي تا با هم صحبت کنند. خودتان نا عادلانه عمل مي‌کنيد.

وي به يکباره بحث را عوض کرد و گفت: الان فوتبال ما با اين همه استعداد بايد جاي واليبال باشد. ما بايد در فوتبال جزو ۱۰ تيم اول دنيا باشيم. ولي همين شما فوتبال اين مملکت را به لجن کشيديد!

مايلي کهن در حالي که صدايش مي‌لرزيد، افزود: چطور کي‌روش تيم ملي را در گروه چهار تيمي در جام جهاني پنجم کرده ولي اين اهانت نيست! آن وقت زماني که من تلفن مي زنم، شما ميگويي من نژاد پرستم. اين مملکت را شما چه کار مي‌خواهي بکني؟ اين همه استعداد در فوتبال داريم ولي شما اجازه نمي‌دهي...

فردوسي پور در تلاش بود تا اين تماس تلفني را قطع کند ولي مايلي کهن ادامه داد: اصلا مرا بگيرند و اعدام کنند. من از هيچکس ترسي ندارم. ولي شما هدايت شده کار مي‌کنيد! ۱۵ سال است که آنتن دست شماست و روز به روز...

مجري برنامه نود سپس گفت که مردم درباره برنامه اش قضاوت خواهند کرد. مايلي کهن در واکنش به اين جمله تاکيد کرد: مظلوم نمايي نکنيد!

در اين هنگام فردوسي پور تماس تلفني را قطع کرد تا ارتباط مايلي کهن بدون خداحافظي قطع شود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html